ویرگول
ورودثبت نام
پارت لوکس؛ تولید قطعات جلوبندی
پارت لوکس؛ تولید قطعات جلوبندی
خواندن ۲ دقیقه·۱ سال پیش

در کلاس سئو، قورباغه‌ای قورت دادم!


چند روزی از کلاس آموزش سئوی ما در شرکت پارت لوکس می‌گذشت، مباحث تئوریک اولیه سئو را آموخته و تجربه کامنت مارکتینگ را که از سر گذرانده بودم. مشتاق نوشتم محتوا و مقاله بودم. قرعه فال من، به نام گردگیر پلوس افتاد. چی می شنیدم؟ جا خوردم، واقعا گردگیر؟ از میان آن همه محتوا چرا چنین موضوع دشواری؟ موضوع بهتری نبود؟ چند صباحی این پا و آن پا کردم. اما علاجی نبود هزار راه نرفته را باید رفت!
تا اون روز فکر می‌کردم گردگیر همان پارچه بر چوب است که زنان خانه دار با آن کمد، قفسه کتاب و بوفه گردگیری می کنند. از آن رو که مشهدیم در دستان خادمان حرم هم گردگیر با پر دور ضریح دیده بودم!
به دهخدا هم که مراجعه کردم به این شعر فردوسی برخوردم:
دلیر است و اسب افکن و گردگیر
عقاب اندرآرد ز گردون به تیر
حالا این گردگیر به معنای شجاع و دلاور در شاهنامه چه ربطی به گردگیر پژو ۲۰۶ تولید شرکت پارت لوکس داره، بر تعجبم بیشتر افزوده شد!
دندان بر جگر گذاشتم و سراغ همان محصول کارخانه ایران‌خودرو رفتم. دست‌پخت ایران‌خودرو که نه، بلغور ۲۰ سال قبل شرکت پژو فرانسه در حوالی تهران بزرگ.
مدیر دیجیتال مارکتینگ پارت لوکس تشویقم کرد که به طریقی هست فعل خواستن را صرف کنم. من همچنان بی‌میل به نوشتن اولین تجربه‌ام بودم. درباره چیزی می نوشتم که هرگز تا آن روز اسمی از آن به ذهنم خطور نکرده بود. بلاخره ذوق زدگی به سراغ من هم آمد؛ اولین مقاله من در ۸۶۴ کلمه به پایان رسید. با رضایتمندی تمام به مدیر شرکت و استاد سئو ‌ام آقای واحدی‌پور نشان دادم. مدیر پارت لوکس گفت: بلاخره قورباغه‌ ات را قورت دادی؟
درست می‌گفت من درباره محصولی تولید محتوا کرده بودم بود که تا آن روز اسمش را هم نشنیده بودم.
من واقعا یک قورباغه بد ریخت قورت را داده بودم!

صحرا ولی نژاد؛ عضو تیم محتوا پارت لوکس

محتوا نویسی در پارت لوکس
محتوا نویسی در پارت لوکس




سئو سایتپارت لوکسگردگیر پلوسسئوتولید محتوا
پارت لوکس کسب و کاری مطمئن در حوزه تولید و بازرگانی قطعات جلوبندی خودروست. شروع فعالیت ما به ۱2 سال گذشته برمی‌گردد، از آن زمان تاکنون هر روز قد کشیدیم.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید