ویرگول
ورودثبت نام
حامد ضیاء خدادادیان
حامد ضیاء خدادادیان
خواندن ۲ دقیقه·۳ سال پیش

سیتادل قصد دارد در ماه‌های آینده بازارهای ارزهای دیجیتال را راه‌اندازی کند

به نقل از بی تی سی نیوز، کن گریفین، مدیر عامل سیتادل، یک فعال اقتصادی بدبین به بیت‌کوین، اعتراف می‌کند که در مورد رمزارزها و مواضعش در این مورد، درست عمل نکرده است. او اکنون می‌گوید: "منصفانه است که فرض کنیم در ماه‌های آینده، شاهد مشارکت ما در ایجاد بازار در ارزهای دیجیتال خواهید بود."

ورود سیتادل به فضای رمزارز
مدیر عامل و موسس شرکت خدمات مالی سیتادل، میلیاردر کن گریفین، در مصاحبه‌ای با دیوید روبنشتاین در روز پنجشنبه بلومبرگ، در مورد ارز دیجیتال و تصمیم شرکتش برای ورود به این فضا صحبت کرد. مدیر اجرایی میلیاردر مدت‌هاست که به بیت کوین بدبین بوده است. او قبلاً عجله‌ برای پذیرش ارزهای دیجیتال را به عنوان یک "ندای جهادی" در برابر دلار آمریکا توصیف کرد. در سال 2017، او به CNBC گفت که بیت کوین "بسیاری از عناصر شیدایی حباب لاله" را دارد. او همچنین گفت: "من بسیار نگران هستم که افرادی که بیت‌کوین می‌خرند واقعاً درک نمی‌کنند که در چه چیزی شرکت می‌کنند."

گریفین در نوامبر سال گذشته زمانی که یک نسخه کمیاب از قانون اساسی ایالات متحده را در حراجی ساتبیز به قیمت 43.2 میلیون دلار خرید و از ConstitutionDAO پیشی گرفت، خبرساز شد. از او پرسیده شد که آیا Citadel برنامه‌هایی برای تجارت یا ایجاد بازار در ارزهای دیجیتال دارد یا خیر. او در پاسخ گفت: "تا جایی که بتوانیم سعی می‌کنیم به مؤسسات و سرمایه گذاران کمک کنیم تا مشکلات تخصیص پرتفوی خود را حل کنند، باید توجه جدی به بازارساز بودن در حوزه ارزهای دیجیتال داشته باشیم."

سیتادل که در سال 1990 تأسیس شد، دو تجارت اصلی را اداره می کند. اولین صندوق سیتادل، یکی از بزرگترین صندوق‌های تامینی با بیش از 38 میلیارد دلار دارایی تحت مدیریت است. دیگری Citadel Securities، بزرگترین بازارساز در سهام، گزینه‌ها، و مبادله نرخ بهره برای مشتریان خرده فروشی و نهادی است. این شرکت 40 درصد از کل معاملات سهام در ایالات متحده را انجام می‌دهد.

"رمزارزها یکی از داستان‌های بزرگ در حوزه مالی در طول 15 سال گذشته بوده‌اند و من واضح می‌گویم، من در آن دوره زمانی در اردوگاه مخالفان بوده‌ام. اما بازار رمزارز امروز دارای ارزش بازاری در حدود 2 تریلیون دلار است، که به شما می‌گوید که من در این مورد درست عمل نکرده‌ام."

با این وجود، مدیرعامل سیتادل تصریح کرد: "من هنوز شک دارم، اما امروز صدها و میلیون‌ها نفر در این دنیا وجود دارند که همچنان با آن مخالف هستند."

رمزنویسسیتادلپذیرش بیت کوینبیت کوینارزهای دیجیتال
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید