ویرگول
ورودثبت نام
~~°_°[●_●]•_•~~
~~°_°[●_●]•_•~~
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

هنرستان یا دبیرستان؟

هنرستان یا دبیرستان؟مسئله این است.

اما جدا از شوخی واقعا چیکار کنم؟

من دانش آموز سال آخر متوسطه اولم و از الان مامانم تحت فشارم گذاشته که باید انسانی بخونی و تربیت معلمم بعدش.

اما علاقم به هنرستانه و شاخه تیاتر و بازیگری.

در ضمن من تنها نیستم و دوستمم هست.

مامان اون موافقه اما مامان من حتی خبرم نداره تصمیمم چیه(بهش نگفتم که نکشتم)

دوستمم میگه اگه تو نیای هنرستان منم نمیرم.

حالا من موندم چیکار کنم؟

اخه به غیر از من پای آینده دوستمم در میونه و مامانم مخالف صد درصد.

به نظرتون چیکار کنم؟

دبیرستانو ادامه بدیم توی رشته انسانی و بعدش واسه دانشگاه بازیگری بخونیم یا سعی کنم مامانمو راضی کنم.

آخه بحث هزینه ها هم هست چون هزینه های هنرستان توی هر رشته ایی خیلی بالاست.


.....❥➹✘مـݩ اصݩ بـݪڋ ڹـیستݥ ڋݪدارے بڋم فقط میگم غلطـے ڪـہ خـۊڋت ڪـرڋے پاش وایســا???✘➹❥....
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید