ویرگول
ورودثبت نام
محمد صادق ژاله
محمد صادق ژاله
خواندن ۲ دقیقه·۶ ماه پیش

درآمد از ادیت

محمد صادق ژاله هستم مدرس درآمد از ادیت  و طراحی
محمد صادق ژاله هستم مدرس درآمد از ادیت و طراحی

3 گام تا درآمد از ادیت و طراحی :

در این مقاله قصد دارم از بین گام های متعددی که برای رسیدن به یک کسب و کار پولساز در صنعت ادیت و طراحی و امور استودیویی وجود دارد را برای شما رمزگشایی کنم من محمد صادق ژاله در این مقاله همراه شما هستم :


گام اول : فیلترینگ

در گام اول با قراردادن فیلتر روی تفکرات خود به این نتیجه برسید که به یک مهارت خاص علاقه دارید به عنوان مثال دوست دارید طراح گرافیک بشید یا تدوینگر یا حتی ادیتور موبایلی در گام بعدی از تخصص های مهارت مورد

علاقه تون یک لیست تهیه کنید به عنوان مثال :

  • تدوین :

تدوین فیلم عروسی

تدوین تیزر جشنواره

تدوین فیلم کوتاه

و...

  • طراحی گرافیک :

طراحی لوگو

طراحی پوستر

طراحی ست اداری

و...

بالا مثال هایی برای شما ذکر کردم از تخصص های مهارت مورد علاقه تون . بزارید باهم رو راست باشیم شما تنها وقتی به درآمد می رسید و در بازار کار مطرح میشوید که تبدیل به یک متخصص در یک مهارت شوید به عنوان مثال متخصص طراحی لوگو یا متخصص تدوین تیزر و از این قبیل مثال ها .

مردم تمایل دارند نیازشان را از طریق خدمات و محصولات افراد متخصص بر طرف کنند !
اکثریت ثروتمندان در یک زمینه   به طور ویژه ای متخصص ه
اکثریت ثروتمندان در یک زمینه به طور ویژه ای متخصص ه

گام دوم :

گام دوم برندسازی است این مرحله به کمک هنری که دارید ساخت هویت بصری برند شما همانند لوگو و کاتالوگ و لوگو موشن و تیزر آسان است اما بهتراست غرور و جهالت بزرگی به نام من خودم میدانم را کنار بگذارید و از یک متخصص در امر برنسازی کمک بگیرید واحد برندینگ شرکت گرافیدان کاملا رایگان برای شما این کار را انجام میدهد . امروزه کسب و کار و یا فرد موفقی نیست که برند نداشته باشد ! جالب است بدانید حتی بازکنان مطرح همچون لیونل مسی بازیکن ملی پوش آرژانتین نیز برای خود برند دارند . و این کمک زیادی به ثروتمند شدن این افراد کرده است . شاید با خود بگویید من به عنوان یک طراح یا مدرس نیاز به داشتن یک برند ندارم اما این تصور کاملا غلط است شما میتوانید از سبک پرسونال برند استفاده کنید برای اطلاعات بیشتر درباره ی پرسونال برندینگ مقاله ی مربوطه ی ما را مشاهده کنید .

.

گام سوم :

بازاریابی کنید !

ما 7 شیوه ی بازاریابی مدرن در صنعت دیجیتال مارکتینگ داریم که هر کدام مباحث سنگینی دارند و من اینجا نمیخواهم آنها را باز کنم اما باید قبول کنید که شما نیاز دارید تا برای خدماتتون مشتری پیدا کنیم و این امر تنها به کمک بازاریابی اتفاق می افتد در مقاله های بعدی حتما به مبحث بازاریابی مدرن اشاره خواهم کرد .

نویسنده : محمد صادق ژاله





ادیت طراحیکسب کاردرآمد ادیتبیزنسفتوشاپ
🥇﷽ . محمد صادق ژاله هستم ☑️مدرس | کارآفرین | مدیر‌آکادمی‌گرافیدان ☑️دارای مدرک دانشگاه نورث وست آمریکا
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید