ویرگول
ورودثبت نام
هنگامه خزائی
هنگامه خزائی
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

روزانه نویسی


اولین روز تابستون با آرایشی ملایم و نه خیلی شیک شروع کردم.تو دلم آرامش لذت بخشی دارم.وقتی با خدا صحبت می کنم حس خوبی دارم.چقدر وصل شدن به قدرت بیکران حال آدم خوب می کنه،کاش دغدغه های زندگی منو از دو چیز غافل نکنه،اول ارتباطم با خدا که با روح و روانم خوبه.دوم ارتباطم با این قلم و کاغذ که باعث شده درون ریزی افکار منفی داشته باشم.در کل وقتی فکرش می کنم سال 99 دچار بحران خاصی نشدم زندگی خوب و آرومی داشتم.ارتباطم با خدا خیلی بهم کمک کرد خوندن کتاب های عرفانی هم بعد دید زندگی منو تغییر داد.در کل از 35 سالگی راضیم چون داره خوب پیش می ره.خدای خوبم منو رست تو آغوش خودش گرفته،هااله ای عشق و محبت خدا اطرافم دارم که کسی نتونه بهم آسیبی برسونه.چقدر کنارش احساس قدرت می کنم و حال دلم خوبه.ایشالله پول هم بیشتر و بیشتر داشته باشم که بتونم بیشتر از زندگی لذت ببرم.یه چیزی متوجه شدم که روزهای خوب و روزهای سخت هردوتاش می گذره،مهم اینه مفهوم زندگی بفهمی.کتابی دارم می خونم به اسم دنیای سوفی،در مورد دختریه که داره با فلسفه آشنا می شه و مارو هم کم کم آشنا می کنه.سئوالات جالبی می پرسن از هم که باعث می شه فکر کنی.امروز جلسه فروش داریم با مدیر مالی جدید امیدوارم همه چی خوب پیش بره.راستی امروز کسوفه

معرفی کتاب : دنیای سوفی

تاریخ ثبت یاداشت 1399/04/01

زندگیروزمرگی خانم شاغلتابستونکتاب دنیای سوفی۳۵سالگی
نوشتن،فرصتی برای اینکه فکر کنم متفاوتم!با من به دنیای خیالم بیا..
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید