ویرگول
ورودثبت نام
آذین ابراهیمیان
آذین ابراهیمیان
خواندن ۱ دقیقه·۱۰ ماه پیش

پریود در مدرسه: درد ، خواهش و تمنا از مدیر

همیشه وقتی پریود میشم روزای اول فکر میکنم الانه که دیگه طاقتم تموم شه و از شدت درد بمیرم . دل درد ، پا درد و کمردرد، دردی آنقدر شدید که از شدت درد حالت تهوع میگیرم

شدت دردم جوری بود که روز اول معمولا مدرسه نمی‌رفتم و به جاش میرفتم درمانگاه و کترولاک( یه جور آمپول مسکن) تزریق میکردم اون روز من از همه جا بی خبر رفتم مدرسه و سر زنگ زیست شناسی پریود شدم . حالم افتضاح بد بود رنگم پریده بود و از شدت درد به خودم میپیچیدم و احساس حالت تهوع داشتم از معلممون اجازه گرفتم و خودم رو به زور به دستشویی مدرسه اون ور حیاط رسوندم حالم آنقدر بد بود که حتی نمیتونستم همون چند قدمی که اومده بودم تا به دستشویی برسم رو هم برگردم و برم سر کلاس. حدودا یه نیم ساعتی تو حیاط تو همون هوای سرد نشستم و بعد بالاخره همه جونم رو جمع کردم و برگشتم رفتم دم دفتر و از معاونمون خواستم که به مامانم زنگ بزنم بگم حالم بد شده و بیاد ببرتم خونه

من: خانم ببخشید من حالم خیلی بده میشه زنگ بزنم مامانم بیاد منو ببره

معاون: چته ؟ قیافت که خوب به نظر میاد( مگه به قیافست ؟)

من : حالم خوب نیست دل درد دارم

معاون : قیافت که چیزی نشون نمیده . حالا برای چی دل درد داری؟???

من در حالی که درد داشتم و از سوال و جواب های بیخودی معاونمون کلافه شده بودم گفتم: دل درد دارم دیگه.پریود شدم??

معاون : حالا فک کردم چی شده! باشه برو زنگ بزن (با اکراه)

رفتم و چندین بار شماره مامانم رو گرفتم تا جواب و تا وقتی که مامانم بیاد جونم به لبم رسید حالا علاوه بر درد ناراحتی از سوالای بیخودی معاونمون هم بهش اضافه شده بود.

# پریود

دردپریودمدرسه
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید