ویرگول
ورودثبت نام
امیررضا خانی
امیررضا خانی
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

برنامه نویسی | زندگی یا عذاب؟

سلام امیدوارم حال همگی خوب باشه و به بهترین نحو زندگی و دنیا بچرخه براتون.


خب رفقا امروز اومدم برام از تجربه برنامه نویسیم بگم:


اصلا برنامه نویسی زندگیه یا عذاب چیزیه که باید براش جون داد و تلاش کرد یا چیزی که نباید تو زندگیمون سمتش بریم و کلا باید ازش دوری کنیم؟


برنامه نویسی | کد زدن | دیباگ کردن | تست کردن ران کردن کامپایل کردن و ....


برای من تو زندگیم یه دریچه بوده که به توسط اون بتونم نجات پیدا کنم از همه چیز از دنیای مزخرف بیرون از صداهای مزخرف تو ذهنم از همه چیز

برام یه لذته یه تفریحه یه hobby عه یه چیزیه که باهاش میتونم چندین ساعت دور باشم از همه چیز دور باشم از دنیا فقط من باشمو کد من باشمو کدایی که هرکدومشون با دستور من کار میکنن.


خفن نیست به نظرتون؟


خیلیا میپرسن بیام سمتش؟ واردش بشم؟ کار هست؟ درآمد هست؟ پول هست؟ علاقه هست؟


رفقا این چیزی نیست که بیاید سمتش این چیزیه که اگه عاشقش باشین خودتونو وسطش پیدا میکنین خودتونو وسطش میبینید میبینید تو یه چاهید :D


جالبه نه؟


برنامه نویسی
امیررضا خانی - طراحی سایت - فرانت اند - نوشتن و خواندن - CEO - برنامه نویسی و ...
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید