ویرگول
ورودثبت نام
امیررضا خانی
امیررضا خانی
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

بهترین محیط برنامه نویسی چیست؟

خب سلام خدمت تمام رفقای گلم-

رفقا اینجا میخوام براتون بهترین محیط برنامه نویسی توی ویندوز از نظر خودم رو شرح بدم.

ببینید من توی محیط های برنامه نویسی زیادی کار کردم و خب خیلیاشونو هم تست کردم, هم خب دیدم و بالاخره تحقیق کردم راجع بهشون و اینجا اومدم تا براتون از بهترین محیط برنامه نویسی در هر زبان پرده بردارم:

ببینید توی حوزه ی وب یعنی زبان های HTML CSS PHP Phyton و ... کلا محیط های زیادی برای فعالیت وجود دارن از نوت پد ++ ساده بگیر تا کلی چیز دیگه و داستانای دیگه ولی خب بخوایم از بهترین محیط های برنامه نویسی براتون بگیم میتونیم به Visual Studio اشاره کنیم که به نظرم غول مرحله ی آخر IDE های موجود در بازار کار هسش.


این محیط از برتری های زیادی نسبت به سایر محیط ها برخورداره:


1- راحت و سبک بودن IDE

2-ساده بودن کار با محیط برنامه نویسی

3- اکستنشن ها و افزونه های رایگان و کاربردی زیاد

4-روون و سبک بودن IDE

5- کامپایل شدن سریع کد ها

6- وجود داشتن منابع زیاد برای یادگیری و در دسترس

این محیط طبق تعریف بالا همه ی این داستانا رو داره و از همه پیروی میکنه و یکی از محیطای خفن محسوب میشه.

ولی در مورد زبان PHP خب یک محیط خیلی خوب دیگه هم وجود داره که میتونین از اون هم استفاده کنید و اون محیطی نیست به جز PHPStorm که یکی از خفن تریناس.



این مقاله بروزرسانی مکرر میشود....

برنامه نویسیمحیط برنامهideکدکد زدن
امیررضا خانی - طراحی سایت - فرانت اند - نوشتن و خواندن - CEO - برنامه نویسی و ...
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید