ویرگول
ورودثبت نام
امیررضا خانی
امیررضا خانی
خواندن ۲ دقیقه·۳ ماه پیش

تجربه ای از سریال Banshee

سلام من امیررضا خانی هستم و این زندگی جدای کاری منه.

من توی اوقات خیلی زیادی از زندگیم به فیلم و سریال دیدن مشغول بودم و میتونم بگم نکات خیلی خیلی خوبی رو ازشون یاد هم گرفتم و تونستم خیلی وقتا و خیلی جاها تو زندگیم ازشون استفاده کنم.

امروز میخوام راجب سریال Banshee که به گفته یکی از آشنایان به تماشای اون نشستم بنویسم و امیدوارم اگه تردیدی در دیدنش دارید با این نوشته بتونید مطمعن شید که ببینید یا نبینید این سریال رو.

توی این نوشته یا بهتر بگم نوشتک ! قراره به سوالاتی نظیر: آیا این سریال ارزش دیدن داره؟ آیا این سریال ارزش یادگیری داره؟ داستان این سریال چطوره؟ شخصیت پردازی قوی یا ضعیف؟ سیر داستانی خسته کننده ؟

جنایی؟ معمایی؟ داستانی؟

خب دوستان بنده حدود چهارروز پیش به پیشنهاد یکی از دوستان قسمت اول این سریال رو دیدم و امروز فصل 3 رو شروع کردم. پس از همینجا فکر میکنم میتونید جذابیت این سریال رو بفهمید و بدونید خسته کننده هست یا نیست!

Banshee Series - S03
Banshee Series - S03

روند داستانی سریال کند نیست. تند نیست. خسته تون نمیکنه در کل ولی به نظرم خیلی جاها به مسائل حاشیه ای مثل زندگی شخصیت اصلی سریال خیلی خیلی پرداخته که از نظر من میتونه اضافه کاری باشه شایدم نباشه نمیدونم :)

روند جنایی سریال و قتل و این چیز ها برای من یه نفر بسیار جذابه و خسته نشدم.

به نظرم میتونه آموزنده باشه در صورتی که در خانواده یا آشنایان خلاف و خلافکار داشته باشید میتونید زندگی خفت بار یک خلافکار رو ببینید که در اوج حال خوب و خوشی حزن و اندوه عمیقی همواره ثانیه های یک آدم اینجوری رو در بر میگیره و نور زندگی به صورت مستقیم معمولا به این اشخاص نمیتابه.

امیدوارم از قلم من استفاده کرده باشید و خوشتون اومده باشه من اومدم تا یه نظر خیلی کلی کم و به اصطلاح Brief راجب این سریال بدم و البته و صد البته بنده در جایگاه قضاوت و نمره و امتیاز دهی به هیچ فیلم وسریالی خودم رو نمیبینم.

امیدوارم که از دیدنش اگر انتخابتون دیدنش بود لذت ببرید چون من که بردم...

امتیاز از نظر کاملا کاملا کاملا شخصی امیررضا خانی (بنده): 8/10

سریالbansheeجذاب بودseriesshow
امیررضا خانی - طراحی سایت - فرانت اند - نوشتن و خواندن - CEO - برنامه نویسی و ...
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید