ویرگول
ورودثبت نام
امیررضا خانی
امیررضا خانی
خواندن ۱ دقیقه·۱۲ روز پیش

تجربه ی یادگیری JavaScript

سلام به تازگی شروع به یادگیری جاوا اسکریپت کردم تا مسیر فرانت اندم رو تکمیل کنم و بعد از یادگیری ری اکت سراغ نکست برم.

میخوام توی این مقاله یه سری تجربیاتم رو نسبت به جاوا اسکریپت و یادگیریش و ... بگم.

شاید این نکته ها کار رو برای شما آسون تر کرد و تونستید راحت تر فرا بگیرید این زبون رو(در صورت علاقه :D).

همتون میدونید که خیلی مقاله های من CEO فرندلی نیستن :) پس هر جوری بلدم و دلم میخواد فقط مینویسم.

توی این مقاله شاید جواب سوالاتونو مثل:

این زبان سخته؟

JavaScript is hard?


این زبان خوبه؟

پولش چطوره؟

چقد طول میکشه یاد بگیرم جاوا اسکریپتو؟

چقد میتونم توش مهارت کسب کنم؟

از کجا یاد بگیرم؟

شاید جواب این سوالارو گرفتید.

من در دوره ی مجتمع فنی تهران-سعادت آباد استاد تورج آرمین پور شروع به فراگیری جاوا اسکریپت بعد از گذروندن دوره های web 1 و web 2 که در اونا HTML CSS Bootstrap Tailwind رو یاد گرفتم کردم. به نسبت بخوام بگم زبون زبون آسونیه و برای منی که قبلا مثلا با پایتون و ... کار کردم خیلی خیلی سخت نیست.

فقط حلقه های for و اینا یکم برای من سخت بود درک کردنش وگرنه بقیش آسون بود نسبتا.

قدرتمندی این زبون به شدت زبان زده به طوری که میتونید باهاش بترکونید ظاهر و باطن یه سایتو پس حتمااااا یادش بگیرید.

پولم توش خوبه من پروژه های میلیاردی ای رو ازش توی سایتا و استخداما و ... دیدم.

بشخصه میتونم بگم js زبان جذابی برای منه. حداقل مقدماتیش رو یاد بگیرید.

یه مقاله ی کوتاه مزخرف دیگه :)

جاوا اسکریپتبرنامه نویسبرنامه نویسیوبسئو
امیررضا خانی - طراحی سایت - فرانت اند - نوشتن و خواندن - CEO - برنامه نویسی و ...
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید