ویرگول
ورودثبت نام
امیررضا خانی
امیررضا خانی
خواندن ۲ دقیقه·۱ سال پیش

زندگی | سخت یا آسون؟


Life-Source: Google
Life-Source: Google

تاحالا هر چی شنیدیم سخت بوده.

گفتن یکی از سخت ترین کاراییه که تو دنیا میشه انجام داد.

همش رنج و درد و بدبختیه ولی واقعا هست یا نه؟

دنیا کلا جای قشنگی نیست شادی توش به نظر من وجود نداره. یکی از دروغ های توی جهان به نظرم همین کلمس: شادی.

به نظر من یه مفهوم انتزاعی غیر واقعی برای وادار کردن انسان ها به زندگی کردنه فقط.

نتیجه و هدف توی زندگی به نظر من یه مفهومه فقط هیچ رسیدنی وجود نداره. هر چی وجود داره فقط از مسیر لذت بردنه. میدونی من به این نتایج رسیدم دیگه.

دنیا به نظرم اصلا جای قشنگی نیست به خودی خود ولی باید بگذره حالا این انتخاب هر فرده که میخواد از مسیر سر سبز و پر گل و گیاه بگذره و از پنجرش نگاه کنه یا از بیابون بی آب و علف و خشک بگذره ولی مسیر اول برای خیلیا جواب داده برای خیلیا تونسته زندگی رو قابل تحمل کنه.

از اول گفتن زندگی سخته زندگی سخته زندگی هدف نیست به نظر من زندگی به پول رسیدنه خیلی زیاد شاید باشه ولی هدف نیست زندگی ینی مسیر ینی راه ینی رفتن یه چیزی که داره تموم میشه ینی اولین خنده ی یه کودک 2 ساله با اولین سوار شدن مثلا تابش.

زندگی ینی لحظه های کوچیک و خوشگلی که میگی کاش همینجا میمردم و دیگه خوشحال تر از این هیچوقت نمیشم. بعضی وقتا هست خیلی خوشحالی خیلی همه چی خوبه دیدی دقیقا همون موقع رو؟

بعدا میگی دلم براش تنگ شده.

زندگی مفهومی نداره به نظرم هر چیزی که هست مفهوم ثانیه هاست.

هر چیزی که هست مفهوم سایه هاست.

نور معنایی نداره سایه و غیر سایه س همه چی.

من مقاله نمینویسم. من رمان نمینویسم. من فیلمنامه نمینویسم. من تک تک ثانیه هارو مینویسم.

فکرم توی هر ثانیه رو مینویسم.


- امیررضا خانی

زندگی
امیررضا خانی - طراحی سایت - فرانت اند - نوشتن و خواندن - CEO - برنامه نویسی و ...
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید