ویرگول
ورودثبت نام
علی دوستی
علی دوستی
خواندن ۲ دقیقه·۱۰ ماه پیش

داستان ساده شدن کارهام


برای مدیریت تیم بازاریابی شرکت دنبال یه نرم افزار سی آر ام می گشتم. یه نرم افزار میخواستم که تیم بازاریابیم بتونن بیرون از شرکت کارهای روزانه شون رو انجام بدن و برام ایده آل بود که بازاریاب همونجا پیش مشتری پیش فاکتور صادر کنن و بفرستن برای مشتری تا تایید کنه.

توی سایت های مختلف رو گشتم. ولی نرم افزار مناسب گوشی موبایل پیدا نکردم. رفتم مایکت و بازار سی آر ام ها رو نگاه کردم اتفاقی یه نرم افزار رو دیدم به اسم کالو. توضیحاتش نوشته بود هم سی آر ام داره هم حسابداری هم انبارداری. اولش برام غیرعادی بود که یه اپلیکیشن ایرانی این همه امکانات داشته باشه. اولش دودل بودم نصب کنم تا آخر تصمیم گرفتم امتحانش کنم. 

اپلیکیشن رو نصب کردم. اطلاعات ورود رو وارد کردم و وارد اپلیکیشن شدم. یه ویجت راهنما اپلیکیشن رو توضیح داد که بعدش دیدم ساده تر از این حرفهاست. یه دکمه بعلاوه پایین صفحه داشت که کارهای اصلی همه با اون انجام میشد. اول تستی یه فاکتور زدم که خیلی راحت و روان انجام شد. بعد یه چند دقیقه توی نرم افزار چرخیدم.

واقعیتش الان یکماهه دارم با کالو کار می کنم و تمام تیمم رو بهش اضافه کردم و اونها هم راحت با کالو دارن کار میکنن برای تیم بازاریابیم از کانال فروش ،فرصت و سرنخ همه رو داره. 

بازاریابام پیش مشتری پیش فاکتور صادر می کنن، میفرستن برای مشتری تا تایید کنه و همونجا کالو فاکتور رو میفرسته برای انبار مون تا خروج از انبار انجام بشه.

الان یکی از تفریحاتم اینه که موقع برگشت به خونه برای تیمم تسک های فردا رو تعریف میکنم و بیزنسم رو تحلیل میکنم.

به شخصه اصلا انتظار نداشتم یک اپلیکیشن ایرانی این همه ابزار یکجا داشته باشه و انقدر کامل و فکر شده باشه.

لینک اپ کالو رو هم براتون میفرستم.

https://myket.ir/app/fan.kalo.app



نرم افزاراپلیکیشنکسب و کارکالوسی آر ام
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید