ویرگول
ورودثبت نام
لیلی جان
لیلی جان
خواندن ۱ دقیقه·۸ ماه پیش

شما ویپ می کشید؟

سلام چند وقت پیشا با یه سایتی خیلی یهویی روبرو شدم که ویپ میفروخت. خیلی اطلاعات دقیقی ازش ویپ و سیگار الکترونیکی نداشتم. کلی مطالعه کردم و فهمیدم ویپ ها کلا نسبت سیگار و اینا خیلی اوضاعشون بهتره خیلی دلم خواست که یه بار امتحان کنم و ببینم تجربش چطوریه.

ویپی که من خرید اسمش ویپ سواگ پی ایکس بود. تجربه خیلی جالبی بود و اصلا اینجوری که متوجه شدم کلا نسبت به سیگار اونقد ضرر نداره مقدار نیکوتین توی ویپ رو هم خودمون می تونیم مشخص کنیم با جویسی که میریزیم. من ویپ رو از سایت ویپ سل خریدم هم قیمت خوبی داشت هم کیفیت خوبی و هم اینکه از خارج میرسه دستشون بدون واسطه برای همین مورد اعتماد من بود. عکسشم میزارم براتون اگه سیگار میکشید و یا اعتیار طور دارید خیلی خیلی بهتر است اونه حتما امتحان کنید.

ویپ سواگ پی ایکس 80
ویپ سواگ پی ایکس 80


ویپخرید ویپویپ سواگ پی ایکس 80
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید