ویرگول
ورودثبت نام
اکبر هادی
اکبر هادی
خواندن ۲ دقیقه·۳ سال پیش

بایوگرافی علی ریحانی مدیر سایت مستر بلو

علی ریحانی هستم


مدیر و طراح سایت مستر بلو. از سال 1396 یک ایده ای در ذهنم ایجاد شد. با هدف اینکه یک مرجعی درست کنم که کسایی که نیاز دارند به روش های مطالعه و برنامه ریزی و… بتونن ازش استفاده کنن. در اصل بخوام به این قضیه نگاه کنم، مشکل خودم بود!!!

خودم با مشکلاتی مثل برنامه ریزی و روش صحیح مطالعه و… روبرو بودم. خودم خیلی زحمت کشیدم تا تونستم اطلاعات زیاد و دقیقی در این مورد پیدا کنم. بعد کلی تحقیق و تحلیل و بررسی، مستر بلو ایجاد شد.

دوست دارم کسایی که مثل من علی ریحانی بودن و مشکلاتی از این قبیل دارن بتونن با سایت مستر بلو رشد کنن و به سطح علمی بالایی برسن.

پیشنهاد من به شما

خیلی از شما ها میاید و میپرسید که من مبتدی هستم. اطلاعات زیادی نسبت به روش های مطالعه و درسی ندارم. ولی میخوام سریع پیشرفت کنم. راه حل چیه؟

باید بگم که تنها راه حلش اینکه توی یک دوره ی قدرتمند شرکت کنید. مطالب اون رو مو به مو انجام بدید. و رشد درسی تون رو مشاهده کنید. اما چه دوره ای؟

توی سایت مستر بلو دوره ای به نام ” روش های مطالعه ” وجود داره که توسط خود من یعنی علی ریحانی منتشر شده. یک دوره ی جامعه. برای همه مناسبه. از دانش آموز بگیر تا دانشجو و کنکوری و شخص غیر محصل. توی این دوره که ترفند ها و تریک های نابی گفته شده که باعث میشه متحول بشین. رشد علمیتون 20 برابر بالا تر میره.

و از اون جایی که هر ماه آپدیت رایگان داره هر چند وقت یکبار اطلاعاتتون رو نسبت به مطالعه بیشتر و بیشتر میکنه. فقط کافیه برای یک بار این دوره رو بخرید و تا آخر عمر ازش استفاده کنید ?

*پیج اینستاگرام منو فالوو داشته باش، چون هر روز مطالب جذاب و ترفند های خفن میزارم. البته بین خودمون باشه، کلی کد تخفیف و هدیه های ارشمند هم توی اینستاگرامم منتشر میکنم. (پیج اینستاگرام علی ریحانی)

ارادتمند شما – علی ریحانی

علی ریحانیمستر بلو
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید