ویرگول
ورودثبت نام
Mk💗
Mk💗
خواندن ۲ دقیقه·۱۳ روز پیش

روز اول مهر( اولین پستم)🌸


سلام مَلِکُم،روز اول مهرتون بخیر (:😎

(خوشحالی نه ؟)😁

خب همون طور که هممون مستحضر هستیم،مدرسه ها و دانشگاه ها گشاییده شده و بچه ها هم با ذوق و اشتیاقی که در چشمانشان برق میزند،به سوی مدرسه ها میدوند .

(آره ، خیلی )🤣

خب باید بگم که من امروز دوست صمیمیم و دوستامو دیدم و با هم از شرق و غرب گفتیم و خندیدیم . بعد فهمیدیم چند تا ناظم جدید هم داریم و بعد برامون سخنرانی کردن که اصن بچه ها اینقده مشتاق گوش دادن بودن که کلا حواسشون نبود. بعد سریع همه توی حالت آماده باش برای دوی میدانی که بدوییم بریم نیمکت بگیریم . همه با سرعت های میگ میگی میدوییدن ها . من هم سریع رفتم یه نیمکت گرفتم اما دوستم اومد گفت که برو ردیف دوم و دوست خودشو نشوند منم برگشتم دیدم خب جایی هم که نمونده بهش گفتم من این نیمکت زودتر گرفتم😡 و اونم گفت سه نفره بشینیم تا ببینیم چی میشه البته اینم ناگفته نمونه که کلاسمون دااااااغون ترین کلاسه وظرفیتش هم کم بود من همونجوری که خیلی ناراحت بودم نشستم که یهو دبیر فارسیمون (الهی از خدا هرچی میخواد بهش بده و عشقمم💗💝) گفت برم بطریشو بیارم که وقتی بطریشو اوردم دیدم دوستم داد زد برو کلاس بعدی منم سریع آقا دویییدم هاااااا سریع رفتم یه نیمکت اول گرفتم و بدین ترتیب از شر بی نیمکتی هم نجات یافتم

بعد هم کلاسو رو خیلیییی عالی به اتمام رسوندیم و دوباره بوی زنگای تفریح و احساس کردیم و توش خوشگذرونیدیم😉

خلاصه... آها یادم رفت بگم امروز معلم ریاضیمون نیومد بعد توی دفتر که رفتم معلمای دیگه گفتن چرا خانم فلانی نیومده و بعد هم دبیر ریاضی ما نیومد . این معلمه پارسال باهامون کلاس داشت و فقط میخواستیم یه جور کلاساش تموم شن الانم فقط باید همگی دعا کنیم که معلم ریاضییییمووون ، دقت نکردین _ ریاضی _ مون نباشه. 😂😭

# شما_ هم _دعا_کنید😂🤲

دیگه در آخر امیدوارم بقیه امسال هم همینجوری عالی باشه هم برای من و هم برای شما 🌲

راستیییی شما چیکار کردین خوشحال میشم تو کامنتا بگید 👇

و دیگه...اینم از این پست تا پستی دیگر بدرود🤗

نیمکتدوستم برو
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید