ویرگول
ورودثبت نام
خونه اکسوال ها
خونه اکسوال ها
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

دعوای بین آرمی و اکسوال ها

ازتون خواهش میکنم آرمی ها این بحث های بیخودی رو تموم کنین

واقعا برای آرمی ها متاسفم لطفا دست از هیت دادن به اکسو بردارین

ما اکسوال ها تا جایی که میتونیم جلوی خودمون رو میگیرم که هیچی به آریم ها و بی تی ای نگیم ولی آرمی ها دیگه شورشو دراوردن ولی خب صبر کردن هم حدی داره بعضی وقتا دیگه ما نمیتونیم جلوی خودمون رو بگیریم

آرمی های عزیز لطفا دیگه تمومش کنین و انقدر مسخره بازی در نیارین شرو ور گفتن هم حدی داره من الان به بی تی اس توهین نمیکنم فقد دارم میگم کم به اکسو هیت بدین

ناراحت کردن ما اکسوال ها و اکسو هیچ سودی برای شما نداره اگه همیجوری به هیت داده به اکسو ادامه بدین ما اکسوال ها هم نمیشینیم شمارو نگه کنیم که به ما توهین کنین پس لطفا حد و مرز خودتون رو بدونین اگه آرمی هستین پس برین به دوس داشتن بی تی استون ادامه بدین دیگه چیکار به اکسو و اکسوال ها دارین اگه حرف هیت دادن باشه من خودم میتونم انقدر به بی تی اس هیت بدم که شما آرمی هیچوقت حتی نتونید تصورش کنین پس انقدر راجب اکسو و اکسوال ها حرف نزنید و برین به بی تی اس خوتون برسید


اکسواکسوالآرمیبی تی اسهیت دادن
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید