ویرگول
ورودثبت نام
راشا توفیقی
راشا توفیقی
خواندن ۲ دقیقه·۲ سال پیش

تجربه استفاده از xioami redmi note 11

سلام از اونجا که من به حوزه تکنولوژی و تعمیرات موبایل علاقه دارم امروز می‌خواستم در مورد مزایا و معایب گوشی خودم بعد از 5 ماه استفاده از این گوشی بنویسم.

از مشخصات فنی گوشی براتون بگم که پردازنده ی گوشی snapdragon680 4g ، حافظه داخلی 128، رم 6 گیگابات، دوربین 50 مگاپیکسلی باتری 5000 میلی آمپر با فست شارژ 33 وات هستش. با من همراه باشین تا بیشتر درمورد این گوشی صحبت کنیم:


مزایای این موبایل در استفاده اولیه و بعد از چندماه کارکردن

همون‌طور که گفتم 5 ماهه از این گوشی استفاده می‌کنم، پس از مزایایی که در ابتدا در این گوشی دیدم می‌گم:

بررسی سخت‌افزاری گوشی

از مزایای گوشی میتونم به سخت افزار خوب این گوشی اشاره کنم که تا حالا باهاش به مشکلی بر نخوردم ولی خیلی به درد گیم زدن نمیخوره چون موقع بازی کردن گوشی بیش از اندازه داغ می‌کنه، این می‌تونه روی باتری گوشی تأثیر بذاره.

اما این اشکالات روی باتری گوشی شیائومی با نشون دادن به یه متخصص تعمیرات موبایل سریع برطرف می‌شه و می‌تونین بدون دردسر از اون استفاده کنین.

آپدیت‌های به موقع گوشی

یکی دیگه از مزایای گوشی شیائومی ردمی نوت 11 اینه که آپدیت هایی که براش میان خیلی خوبه و خیلی از باگ های گوشی رو رفع میکنه.

باتری گوشی شیائومی

در مورد باتری این گوشی بهتون بگم که باتری خوبی داره ولی میتونست بهتر از این ها هم باشه. فست شارژ 33 واتی که این موبایل داره از 20 درصد تا 100 درصد حدودا 40 دقیقه طول میکشه تا شارژ بشه. که نه میشه گفت عالیه نه میشه گفت ضعیفه ولی گوشی کمی موقع شارژ داغ میکنه.

یادگیری تعمیرات موبایل به شما می‌تونه کمک کنه بتونین خودتون مشکلات گوشیتون رو بشناسین و اگر وسیله داشته باشین تعمیر کنین و اگر نه با تعمیر کار برای پیدا کردن مشکل گوشیتون همکاری داشته باشین.

بررسی دوربین موبایل شیائومی

می‌رسیم به مبحثی که برای خرید تلفن همراه برای خیلی اهمیت زیادی داره (به جز خودم) جایی که این گوشی هیچ حرفی برای گفتن نداره بخش دوربین این گوشیه و اصلا به اعدادی که توی مشخصاتش نوشته شده توجه نکنید. رنگ هایی که گوشی بهتون تحویل میده خیلی به سفیدی می‌زنه و دوربین اولترا وایدش به شدت نویز داره.

حرف آخر

جمع بندی نهایی من از این گوشی اینه که این گوشی با تمام مزایا و معایبی که داره در صدر گزینه‌های انتخابی شما قرار می‌گیره: اگه دوربین گوشی براتون اهمیتی نداره، با گوشی خیلی بازی نمی‌کنین و قیمت براتون مهمه. این گوشی گزینه خوبی براتون مهمه.

تجربه و صحبت من با یه متخصص تعمیرات موبایل خیالم رو بابت موجود بودن قطعات این نوع برند وجود داره. برای تعمیرات موبایل‌های شیائومی، قطعات مورد استفاده درون این دستگاه در کشور وجود داره. تجربۀ

باتری گوشیتعمیرات موبایل
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید