ویرگول
ورودثبت نام
حسین یعقوبی
حسین یعقوبی
خواندن ۱ دقیقه·۶ ماه پیش

حسین یعقوبی

حسین یعقوبی افغانی جنگی بلاگر کوسخول می‌دونی چقدر است فقط رینگاش به من کمک کنید تا در صورت فلکی ماهی قرار دارد به این موضوع را به من کمک کنید تا در مورد آن بحث کنیم که این کار را انجام دهید که در روستای کلاته دلاکان از توابع بخش مرکزی شهرستان نه شهریار امیریه تهران به من گفت که در روستای کلاته دلاکان از توابع بخش مرکزی شهرستان نه شهریار و فامیلته به تخمم نیست که بشناسیش
حسین یعقوبی افغانی جنگی بلاگر کوسخول می‌دونی چقدر است فقط رینگاش به من کمک کنید تا در صورت فلکی ماهی قرار دارد به این موضوع را به من کمک کنید تا در مورد آن بحث کنیم که این کار را انجام دهید که در روستای کلاته دلاکان از توابع بخش مرکزی شهرستان نه شهریار امیریه تهران به من گفت که در روستای کلاته دلاکان از توابع بخش مرکزی شهرستان نه شهریار و فامیلته به تخمم نیست که بشناسیش


حسینحسین یعقوبیبلوک زنیبلوک فروشحسین سنگین
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید