ویرگول
ورودثبت نام
شاغل
شاغل
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

زمستان سرد و سربازی

نوشته ای که به آن میپردازم در مورد تجربیات دوره اموزشی سربازی نکات آموزشی و کاربردی

و بخشی از وقایع آن است. البته در لا به لای متن.

هوا خیلی سرد و بارانی است. هوای قدم زدن های دو نفره در زیر باران با صرف شکلات داغ به همراه کیک شکلاتی است .

هوای دلچسبیست. هوای دل انگیزیست. هوای دلپذیریست.

ولی مراقب خودتان باشید چون اگر بر اثر سردی هوای بیماری شوید از بسیاری از لذائذ محروم می شوید چون باید در خانه استراحت کنید و جایی نروید . همچنین از خوردن غذا های سرخ کردنی و چرب و شیرینیجات محروم می شوید

خودم تا همین سه هفته پیش به سرماخوردگی مبتلا بودم. حدود یک ماه طول کشید تا خوب شدم. نه اینکه رعایت نمی کردم بلکه به این دلیل که در دوره آموزشی سربازی به سر می بردم و نمی توانسم برای مداوا استعلاجی بگیرم و باید مراقبت می کردم تا زود تر خوب شوم اما به خاطر هوای سرد آنجا دیر خوب شدم و ختی نصف مرخصی میان دوره را در بیماستان بستری بودم. دلیل اینکه نمیشه توی دوره آموزشی سربازی مرخصی استعلاجی گرفت اینه که اگه زیاد طول بکشه امکان تجدید آموزش بشید هست. یعنی اینکه باید یکماه دیگرو آموزش ببینید. و این جوری دوره آموزشیت میشه سه ماه و یه بدی عم که داری اینه که همه ی همقطارات رفتن و تو باید یه ماه بدون اونا سر کنی البته نه اینکه سرباز جدیدی نیاد جون اوخت شدن با نفرات جدید که قراه یه ماه باهاشون زندگی کنی سخته.



دوره آموزشینکات آموزشی
مشغول به کار
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید