ویرگول
ورودثبت نام
Ghazali
Ghazali
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

استارت


درود...

شاید مسخره س واسه صفحه ای ک بازدید کننده ای نداره پستی گذاشت.چون قطعا اشتیاق شروعی که تشویق و انتقادی همراش نباشه سرکوب و خاموش میشه ولی قرار نیست به امید تشویق و انتقاد شروع نکرد...من اونجایی که انگشتم مور مور میکنه واسه چیدن کلمات کیبورد بغل هم تعلل نمیکنم چون دختره استارت زدنم..

هروقت دلم کشید و هرجا دلم خواست

گاهی همسفر منطق و سرشار از کلمات قلنبه سلمبه و گاهی بنده ی احساس و هرچی از مخم میگذره آرررره?

توام اگه گذرت خورده به این صفحه پس بیا باهم شروع کنیم

امروز روزش نیست و بنزینم ته کشیده ام نداریم...دلم میخواد توام استارتشو بزنی...

استارت چیو؟

بهت میگم...?اوووم،بنظرم اولین چیزی که به ذهنت میرسه

شاید اون اولین چیز یه کار خفن و گنده باشه

شایدم چیدن یه میز صبحونه ی دبش واسه اولین جایزه ی صبح زود بیدارشدنت(آره،همینقدر لوس و بی مزه)

مهم نیست چی و چجوری،مهم اینه بری تو دلش

نمیشه و حسش نیستم بهونه س...ببین منو...کافیه بخوای.

زندگی منتظر شروع های کوچیک و نابِ

پس منتظرش نزار...


/خودمونیم پخش شدن این واژه های من درآوردی روی این صفحه ی چنداینچی ام شروع بدی نبود...

ولی قول میدم با خزعبلات جدی تر و بهتر خدمت برسم/?


آخرین ویرایش کمتر از یک دقیقه پیش

شروعاستارتکلمات
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید