ویرگول
ورودثبت نام
masikeivan
masikeivan
خواندن ۲ دقیقه·۳ سال پیش

رقص نور برای تولد و مهمونی

برای برگذاری یه جشن تولد ایده‌آل باید همه جوره وسایل خوش گذرونی رو برای مهمونا آماده کرد! حالا بنظر شما این وسایل شامل چه چیزهایی میشه؟

برگذاری هر مراسمی همیشه چالش‌ها و هیجانات و پیچیدگی‌های خاص خودشو داره مخصوصا اگه میزبانی اون مراسم با شما باشه مثل من که برای مراسم تولدم تمام سعی‌ام این بود که یه مراسم خاص و جذاب رو برای دوستان و خانوادم و مهمونام ترتیب بدم. اما نمیدونستم کدوم کار میتونه هم مهمونی من رو جذاب کنه هم بهشون خوش بگذره؟

قطعا خیلی نکات هست که برای برگذار کردن مهمونی و تولد مهمه مثل پذیرایی، کیک، نورپردازی، خوراکی‌ها و خیلی چیزای دیگه که شاید الان تو ذهنم نباشه. من به شخصه وقتی تمام این نکات رو به نحو احسنت و درست البته از نظر خودم انجام دادم فهمیدم که یه چیزی هست که تا اون لحظه شاید من فکر میکردم مهم نباشه ولی بسیار تاثییر گذار و مهم بوده اونم مسئله‌ی رقص نور و نورپردازیه. ولی از اونجایی که میخواستم خیلی همه چیز عالی پیش بره و تجربه‌ای هم از خرید رقص نور و سیستم نورپردازی نداشتم خریدنش رو برای من سخت‌تر کرد.

کیفیت رقص نور

اینکه چه مدلی بگیرم که خیلی جذاب و هیجان‌انگیز باشه یا قیمتش خیلی بالا نباشه یا اینکه یه مدلی باشه که بشه برای مهمونی‌های دیگه‌ام ازش استفاده کرد همه و همه منو برای خرید رقص نور نگران کرده بود از طرفی‌ام نمیشد بیخیالش بشم چون بودن اون میتونست یه خاطره‌ی خیلی زیبا رو هم برای خودم و هم مهمونا به جا بذاره.

یکی دیگه از نگرانیایی که داشتم کیفیت و جنس خوب اون محصول بود ، شنیده بودم که اکثر رقص نورهای موجوده بازار جنس درجه چندمه چینی هستند و اصلا نمیشه روشون حساب کرد چون به شدت بی کیفیت و بدون گارانتی هستند و اگر آسیب ببینن دست آدم به هیچ جا بند نیست برای تعمیر یا تعویضش و قطعا خوب نیست که اینهمه هزینه کنی و تهش یه محصول خیلی بی کیفیت نصیبت بشه.

بهترین شرکت رقص نور

کلی پیگیری کردم کلی دنبال رقص نورهای مختلف بودم تا اینکه با یه مجموعه‌ی بسیار بینظیر آشنا شدم. مجموعه‌ی گرسوز با سابقه‌ی کاری بسیار عالی و با توجه به اینکه تمام مشتریانی که از این فروشگاه خرید کردند رضایت کامل داشتند من کنجکاو شدم که وارد پروسه‌ی خرید بشم. پس وارد سایت گرسوز شدم تا خریدمو ثبت کنم و با کلی مزایا رو به رو شدم و حسابی خوشم اومد یکی از این مزیت‌ها این بود که برای تمام مدل‌ها چه رقص نور و چه لیزر و حتی مابقی محصولات دارای ویدیوی کوتاهی از اون محصول بودند تا مشتری که تخصص نداره و یه خریدار معمولی هستش کاملا متوجه مدل،رنگ، و تمام جزییات این محصول بشه و صد البته که خرید هم واسشون راحت‌تر میشه. از اونجایی که من کاملا بی تجربه و کاملا نا آشنا با خرید و کلا استفاده‌ از این محصولات بودم با پیدا کردن گرسوز و برقراری ارتباط با تیم حرفه‌ای و راهنمایی‌های خیلی عالی که بهم دادن تونستم بهترین و کاربردی‌ترین و جذاب‌ترین رقص نور و لیزر رو برای مهمونیم تهیه کنم و هم خودم هم مهمونا کلی خوششون اومده بود.

رقص نوررقص نور تولدبهترین رقص نور برای خانهتولدگرسوز
عاشق نوشتن و دنیای دیجیتال
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید