ویرگول
ورودثبت نام
Sirvan cheraghmanan
Sirvan cheraghmanan
خواندن ۱ دقیقه·۲ ماه پیش

روز بیست و سوم اتفاقاتی که دریک روز برایم افتاد

سلام من سیروان چراغ منان هستم ومیخواهم اتفاقاتی که امروز یعنی روز بیست وسوم اتفاقاتی که در یک روز برایم افتاد را بنویسم.

امروز دوشنبه بود ومن کلاس طراحی سایت داشتم این دفعه ساعت چهار و نیم کلاس شروع شد و رفتیم طبقه پنجم چون تعدادمون بیشتر شده بود شش نفر بودیم اونجا بعد از مرور کردن تکالیف جلسه قبل استاد بهمون یادداد که چجوری وارد سایتمون بشیم ونوشته و عکس اپلود کنیم چه افزونه هایی رو اضافه کنیم برای اینکه وارد سایتمون بشیم باید اول از همه باید نام دامنه خودتو مثلا

Yourdomainاین باشه باید به اخرش

Yourdomain/wp-admin اضافه کنید ونام کاربری ورمزعبورتون رو وارد کنید مال همه انجام شد به جز من چون نمیدونست چجوری دی ان اس هاست و دامنه رو ست کنم وقتی ست کردم کلاس تموم شد و من گذاشتمش برای فردا

شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید