ویرگول
ورودثبت نام
azgenaveh
azgenaveh
خواندن ۳ دقیقه·۱ سال پیش

چگونه خطوط ریز و چین و چروک را در یک شب کاهش دهیم

چگونه خطوط ریز و چین و چروک را در یک شب کاهش دهیم

من نمی توانم تعداد دفعاتی را که در بیش از 20 سالی که به عنوان یک متخصص مراقبت از پوست از من پرسیده شده است، بشمارم. بنابراین من امروز صبح وقتی این سوال را در صفحه Quora ما "دکترین زیبایی" دریافت کردم تعجب نکردم: چگونه می توانم چین و چروک ها را یک شبه کاهش دهم؟


همه چیز به عمق چین و چروک و میزان استحکام پوست بستگی دارد. هنگامی که پوست هنوز سفت است، با مقدار مناسبی از الاستین، چین و چروک ها بسیار راحت تر از بین می روند. من اکنون در اواسط چهل سالگی ام هستم و از این واقعیت راضی هستم که می توانم هر خط ظریفی را به محض اینکه روی صورتم شکل گرفت، برگردانم. من هرگز به هیچ نوع تزریقی، لیزر یا فیشال های پیشرفته متوسل نشده ام.


زمانی را به یاد می‌آورم، در طول طلاقم، زمانی که زندگی طاقت‌فرسا شد و مراقبت از پوست آخرین چیز در لیست اولویت‌های من بود. گاهی اوقات، اگر قرار بود بیرون بروم، روزها را بدون استفاده از هیچ چیز غیر از ضد آفتاب می گذراندم. حتی آن هم مثل یک کار طاقت فرسا بود. بسیار شرم آور - می دانم! من خواهرم را در خارج از کشور ملاقات کردم و او به سرعت به پیری سریع و قابل مشاهده روی صورت و گردن من اشاره کرد.

پس از بازگشت ، تصمیم گرفتم به روال مراقبت از پوست خود برگردم و آسیب انباشته شده از حدود 5 تا 6 ماه پوست حفظ نشده را جبران کنم. در اینجا چیزی است که من انجام دادم و چرا:


1- شستشوی دوبار در شب با یک پاک کننده روغن و کرم: محصول انتخابی من پاک کننده آبرسان Caudalie بود. از آن زمان من پاک کننده شیر آبرسان Blübiome Fern را کشف کردم که در اواخر سال 2020 عرضه شد، و از روزی که پوستم را لمس کرد، به معنای واقعی کلمه وسواس داشتم! این یک گام اساسی برای از بین بردن کثیفی و ناخالصی ها بدون از بین بردن پوست بود. به خاطر داشته باشید که ضروری ترین عنصر در دستیابی به پوستی سالم، رطوبت است. استفاده از یک شوینده کف‌دار خشن پوست را خشک می‌کند و شما را در موقعیتی قرار می‌دهد که به جای پیشبرد روال پوست خود، نیاز دارید که عقب‌نشینی کنید.

2- سرم یا تونر هیالورونیک اسید AM & PM: من عاشق مروارید Agent Nateur Holi (آب) و اسانس هیالورونیک گل رز هستم که حاوی اسید هیالورونیک به همراه سایر مواد شگفت انگیز از جمله پودر مروارید، روغن گل رز و عصاره پیتایا است. این فرمولاسیون شگفت انگیز باعث می شود پوست من کاملاً مرطوب و چاق شود و حتی درخشش خیره کننده ای به پوست می بخشد!

3- ماسک مرطوب کننده شبانه که یک شب روی پوست باقی می ماند. من از Bloomeffects Royal Tulip Nectar استفاده کردم.

4- Kari Gran Essential SPF در طول روز: این به ویژه مفید بود زیرا بسیار آبرسان است. بنابراین من توانستم از مرطوب کننده در طول روز صرف نظر کنم.


با این روال، من توانستم نتایج آنی را ببینم. پوست من بلافاصله پس از استفاده سالم تر به نظر می رسید و خطوط ریز کمتر مشخص می شدند. تاثیرگذارترین ماده، اسید هیالورونیک است که فورا پوست را حجیم می کند در حالی که بقیه مواد به آرامی عمل می کنند تا اضافه کاری پوست را بهبود بخشند. بسیار مهم است که تمام مراحل ذکر شده انجام شود (اگر می دانید به دنبال چه چیزی باشید می توان از محصولات مختلف استفاده کرد). همچنین ذکر این نکته ضروری است که هیالورونیک اسید به تنهایی می تواند خشک کننده باشد - وظیفه آن جذب رطوبت از سایر محصولات و حفظ آن در سلول های پوست است. بنابراین می توان از آن به همراه تونر/سرم آبرسان و مرطوب کننده برای نتایج مطلوب استفاده کرد.

خرید آنلاین لوازم آرایشی و بهداشتی با قیمت عمده از فروشگاه از گناوه

خرید آنلایناز گناوهآرایشیارزانعمده
https://az-genaveh.com/?ref=4
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید