ویرگول
ورودثبت نام
حسنا
حسنا
خواندن ۱ دقیقه·۲۳ روز پیش

دلش پاکه!

#استاد_قرائتی


📌دلش پاکه... 🥲😅


در یکی از دانشگاه ها پیرامون حجاب سخنرانی میکردم.ناگهان دختری جوان از وسط جمعیت فریاد زد: حاج آقاااااااا

چرا شما حجاب را ساختید؟؟؟

گفتم؛ حجاب، بافته ذهن ما نیست حجاب را ما نساختیم، بلکه در کتاب خدا یافتیم.


گفت؛ حجاب اصلا مهم نیست. چون ظاهر مهم نیست دل پاک باشه کافیه...

گفتم؛ آخه چرا یه حرف میزنی که خودت هم قبول نداری؟!!!

گفت: دارم

گفتم:نداری

گفت:دارم

گفتم:ثابت میکنم که این حرفی که گفتی خودت قبول نداری.

گفت: ثابت کن.

گفتم: ازدواج کردی؟

گفت: نه

گفتم: خدایا این خانم ازدواج نکرده و اعتقاد داره ظاهر مهم نیست، دل پاک باشه، پس یه شوهر زشت زشت زشت قسمتش بفرما.

فریاد زد: خدا نکنه

گفتم: دلش پاکه

گفت: اشتباه کردم حاج آقاااااا


#حجاب_و_عفاف

#سبک_زندگی_اسلامی

دل پاک
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید