ویرگول
ورودثبت نام
🍁Mliss💜
🍁Mliss💜
خواندن ۱ دقیقه·۹ ماه پیش

روز هایی که با تو گذشت...


ای دوست من به کجا رفتی ؟

چنین شتابان ؟

انگار همین دیروز بود که دست بر چهره ات میکشیدم و تورا می بوسیدم ...

انگار همین دیروز بود که عطرت را می بوییدم و از آنچه بودم عاشق تر می شدم ،

انگار همین دیروز بود که ساعت ها به تماشایت مینشستم ،

حال کجایی ؟

برخی روز ها اصلا حوصله نداشتی اما هرگز به من حرفی نزدی که ناراحت شوم ،

هرگز به من پشت نکردی و اذیتم نکردی همیشه آرام بودی و مهربان...

اما حالا...

کاش میدانستم اکنون کجایی ؟ در چه حالی ؟ اکنون دیگر آزاد در جاده ها و دشت های بهشت میدوی ؟ آیا هر چه میخواهی در دسترس توست ؟ کجایی دوست من ؟

کجایی تا ذوق کارهایت را کنم ؟

نمیتوانم ‌... نمیتوانم باور کنم که نیستی ،

اما مینویسم برای تویی که اکنون خوشحالی ...



برای دوستی که رفت و فیروزه ای را بر جا گذاشت (مهدخت )...

??مینویسم آنچه را باید نوشت ??
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید