ویرگول
ورودثبت نام
Ayla :)
Ayla :)
خواندن ۳ دقیقه·۲ سال پیش

ما همه انسان هستیم و قرار نیست مانند یکدیگر باشیم

به نظرم خیلی موارد مثل تفریح با دوستان یا چت کردن وقت آدم را تلف می‌کند می دونید شاید به دلیل اینکه هیچ وقت تجربه دوست عالی رو نداشتم این طور فکر می کنم اما هیچ گاه از اجرای یه روتین خسته نمی شوم و تا وقتی که برای روزم برنامه داشته باشم حتی برنامه های تکراری مثل درس خواندن، برام تکراری نمی شوند و به نظرم آدم ها این برنامه رو خراب میکن (گند می زنن بهش) حالا اون وقتی که ازت میگیرن به کنار بعدش باید دو ساعت بشینی با خودت فکر کنی چرا اینو گفتم نکنه ناراحت شده یا منظورش از گفتن اون حرف چی بود!! ( مثل از برنامه ریزی نکردن برای تفریح نیست ) اما اگه تنها باشید هیچ کدام از این مشکلات پیش نمیاد، به شخصه تنهایی را خیلی دوست دارم، اکثر اوقات هم تنها بودم و هستم مثل امشب و وقتی تنها ام کار های برنامه ریزی شده را انجام می دهم و حتی بیشتر از قبل وقت اضافه خواهم داشت و به کار های مورد علاقه ام می پردازم ( البته فکر می کنم همه کار هایی که به طور روزانه انجام میدم را دوست دارم، البته اوایل این کار ها را دوست نداشتم اما از سر تکرار، آن کار تبدیل به عادت شد و بعد از مدتی علاقه هم ایجاد شد. )
طبق آنچه که خواندم می گویند نوجوان ها نیاز به تنهایی دارند. به نظرم خیلی خوبه که گاهی از این تنهایی بهره مند باشیم. من تا حالا دوستی را نداشتم که واقعا دوستش داشته باشم یا بعد یه مدت ازش خسته نشدم هر چند جدیدن یه چیزی را فهمیدم من از دوستام خسته نمیشم بلکه در طی زمان اونا رو بهتر میشناسم و وقتی متوجه می شوم اون شخصی که فکر می کردم نبودن ازشون بدم میاد! باید اعتراف کنم که این مشکل را باید برطرف کنم شاید باید توقع خودم رو از آدما کم کنم به هر حال قرار نیست اما خوب و کامل باشند، فکر کنم این از مشکلات کمال گرا ها باشد چون همیشه بهترین ها رو می خواهند، واقعا باید گفت مشکل یا نه گاهی هم بد نیست، اینکه تو زندگیت دنبال بهترین ها باشی؟ بهترین روابط، بهترین زندگی بهترین و بهترین ها...
اما به جز ماجرا توقع زیاد داشتن از دیگران تا حالا دوستی را که بتواند مرا درک کند، پیدا نکردم و به نظرم هیچ دوستی ۱- بهتر از خودت پیدا نمیکنی ( اینکه هیچکس دلسوز ما نیست ) و ۲-بهتر اعضای خانواده نیست ( حتی خانواده هم ممکنه پشت آدم را خالی کند پس بهتره فقط روی خودمون حساب کنیم. )
می دونم خیلی دید خود خواهانه ای دارم اما هر شخصی زندگی را از دید خودش می بیند حال این دید می تواند از خیلی موارد تاثیر بگیرد.
قطعا کار هایی هستند که من از انجام آنها لذت می برم مثل کتاب خواندن، فیلم دیدن ( البته بیشتر کتاب خواندن ) و یا حل سوالات ریاضی و ...
در آخر برای جمع بندی می خواهم بگویم همه ما متفاوت هستیم هر شخصی علایق، عقاید و دید متفاوتی دارم بدون هیچ قضاوتی بپذیریم که هیچ علاقه ای هیچ عقیده و اعتقادی بد نیست ما آدم ها آزادی این را داریم که خودمون انتخاب کنیم که چطور زندگی کنیم، امیدوارم روزی برسد که همه بی طرف باشیم، ما نمی توانیم همه را درک کنیم اما حداقل می توانیم وجود آدم هایی با عقاید و اعتقادات و ... متفاوتی را بپذیریم.
مواظب خودتون باشید چون شما بهترین هستید. ( انسان بودن بهترین است بیایید انسان باشیم )



انسان بودنتفاوت هاپذیرفتن یکدیگرجامعهمردم
درد یا لذت کاری که انجام میدی نمی مونه اما افتخار یا شرمندگیش چرا!
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید