ویرگول
ورودثبت نام
Lonarkaid
Lonarkaid
خواندن ۱ دقیقه·۷ ماه پیش

چالش ۳۰روز- روز ۴م

۴ اسفند: چالش سی روز نوشتن :)

مکان هایی که میخواهید بازدید کنید.


خب‌‌.. فکر کنم هیچ جا بیشتر از فضا برام مهم نیست.‌. یه جایی که بتونم ماه رو خوب ببینم.. حرکاتش رو لمس کنم.. نقص های ریز و درشت زیباییش رو بغل کنم.. و اره ، ماه کلا یه لول جداست.. بعد هم برگردم ن کهکشان ها و سحابی ها رو نگاه گنم :)

دوست دارم برم جنگل! یه دوستی رو هم با خودم میبرم ... اصن آرامشی که داره >>>>

بعد.. یه سری به پاریس میزنم... موقع خوردن هات چاکلت مخصوصش تصور میکنم یعنی اوژنی توی دزیره، اینجا ها هم قدم گذاشته..؟ و خب اگه درحال مرگ هم باشم باید برم کافه معروف به پاتوق نویسنده ها، و همینطور موزه لوور :)

دوست دارم برم جایی که بتونم زیر بارون قدم بزنم...

دیگه..؟


نوشتنچالش30 روزمکان
کفاره شراب خوری های بی حساب، هشیار در میانه مستان نشستن است.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید