ویرگول
ورودثبت نام
نجمه داودی
نجمه داودی
خواندن ۵ دقیقه·۳ سال پیش

کادو ولنتاین خاص برای پسر 2022

خنده داره که بهتون بگم که من این هفته دنبال کادو ولنتاین برای دوست پسر بودم اما هم جا پر بود از کادو کریسمس. تقریبا کل اصفهان پر شده بود از دیزاین های کریسمسی، مخصوصا پاتوق من یعنی چهار باغ. بعد به دوست زنگ زدم گفتم: ببین می شه یه چیز باحال توی خیابون انقلاب پیدا کرد. کلی بهم خندید و گفت: « از الان»!!

خب مگه الان چشه؟ راستش من دقیقه نودی نیستم و دوست دارم بتونم تا وقتی ته مونده حقوق ماه پیشم رو دارم یه هدیه خوب برای کادو ولنتاین 2022 بخرم. اینکه عادت داشته باشی ته حقوقت رو در بیاری کار درستی نیست اما متاسفانه یا خوشبختانه من از هموناشم.

به دوستم میگم من ماه دیگه کلی هزینه دارم و اگر الان نتونم خریدی داشته باشم درواقع به این معنی هست که شانس خرید هدیه ولنتاین برای دوست پسرم رو از دست می دم و بعد باید زانوی غم به بغل بگیرم که چی؟ که هیچ کاری نکردم!

کادو ولنتاین برای پسران
کادو ولنتاین برای پسران

راستش از خریدای کلیشه ای ولنتاین خسته شدم و باید بگم که دوست پسرم چندان از کادو ولنتاین کلاسیک هم استقبالی نمی کنه. یعنی کلا بنظرم خرید عروسک و شکلات نمی تونه اونقدر که ما خانم ها رو به وجد میاره اونا رو هم به وجد بیاره. برای همین کلی سرچ کردم و تقریبا اینستا رو زیر و رو کردم تا بتونم خرید اینترنتی کادو ولنتاین برای پسر رو داشته باشم و هم خودم و توی خیابونای سطح شهر الاف نکنم و هم مجبور نشم از زمان کارم بزنم و آخرش هم دست خالی برگردم.

خب اولش به نظرم چند تا ایده اومد که خوبه چندتاشون رو با شماهم درمیون بزارم

خرید اینترنتی ماگ

خرید اینترنتی فرنچ پرس و تراول ماگ

خرید کتاب

خرید زیر سیگاری

خرید لوازم دکوری برای کادو ولنتاین

و...

و آخرش هیچی! بنظرم اومد که حالا که هدیه های ولنتاینی برای من اینقدر نزدیک به هم هستن و تقریبا محتوای نزدیکی به هم دارند، چرا پکیج کادو ولنتاین برای پسر نخرم. مثلا یه پکیج که یک یا دو قلم از اجناس بالایی رو داشته باشن یا کلا هر چیز دیگه ای که دوست دارم.

بعد تصمیم گرفتم همین کار رو بکنم. خرید پکیج کادو ولنتاین برای پسر از جمله انتخاب های ایده آل من بود. تازه می تونستم سفارش یه ادکلن خوب هم کنارش بدم و در کل با یه تزیین خفن کادو ولنتاین هیجان رو به خودم هدیه بدم...

حالا بزارید یه سری پکیج داشته باشیم که دست شما هم واسه خرید بازتر بزاره. موافقید؟

پکیج کادو ولنتاین برای ورزشکارها

خب این پکیج می تونه هم برای ورزشکارا باشه هم برای اونایی که به تازگی شروع کردن به ورزش های تخصصی یا بدنسازی و... در کل بنظرم این پکیج یه پکیج تشویق کننده هم هست که برای همه آقایون مناسبه. ما توی این پکیج می تونیم وسایل زیر رو بخریم:
  • ست لباس ورزشی
  • ماگ، فرنچ پرس، تروال ماگ و یا فلاسک 1 لیتری
  • کفش ورزشی
  • تجهیزات ورزشی که شامل دمبل، زیرانداز یوگا، کش ورزشی و حتی وسایل تخصصی ای مثل دسته تنیس، بدمینتون و... هم باشه
  • ساک ورزشی
  • ساعت هوشمند
  • کلاه، هدبند و یا مچ بند ورزشی
  • هدست، هدفون

پکیج کادو ولنتاین برای هنرمندها

این پکیج می تونه شامل هر چی باشه که به هنر و هنرمند مربوطه. البته من خودم تقریبا مطمئنم که فرقی نمی کنه توی چه زمینه هنری ای فعالیت کنی، یه سری وسایل واقعا به روحیه خیلی هاشون می خوره و مطمئنا خوشحالشون می کنه مثل:
  • کتاب
  • دفترهای فانتزی
  • تخته شاسی های سفالی
  • قاب عکس های سه بعدی و یا سه تیکه
  • گلدان رومیزی یا گلدان گل های طبیعی
  • ظرف های سفالی فانتزی
  • ماگ، تراول ماگ و فرنچ پرس
  • شال های هنری
  • اکسسوری های هنری یا اکسسوری های ساخته شده از هنر دست هنرمندهای بلوچ
  • اسانس سوز
  • شمع و جاشمعی
  • کبریت شومینه
  • ابزار کار مثل آلات موسیقی، لوازم هنری و نقاشی و...
کادو ولنتاین به همسر
کادو ولنتاین به همسر

پکیج کادو ولنتاین برای کارمندها

بنظرم برای هدیه دادن کادو ولنتاین به کارمندا باید یکم محتاطانه عمل کنیم. من خودم همیشه فکر می کنم خرید کادو ولنتاین برای کارمند تقریبا شبیه خرید کادو برای روز پدر هست. نمی دونم چرا! البته که این روزا کارمندا هم دیگه کارمندای قدیم نیستن و همشون توی حال و هواهایی ان که من خودم به شخصه می پسندم!!
  • سر رسید
  • ست وسایل اداری رومیزی
  • ساعت مچی
  • عینک دودی
  • ست کت و شلوار و پیراهن
  • ست کیف پول و کفش مردانه
  • عطر و ادکلن
  • ست لوازم آرایشی مردانه
  • قاب عکس خانوادگی

پکیج کادو ولنتاین برای عکاس ها

این پکیج هم شامل یکسری وسایل خاص و تخصصی و گاهی سرگرم کننده برای عکاسا یا علاقه مندهای به عکاسی می شه مثل هدیه های گرانقیمت ولنتاین که شامل موارد زیرن:
  • لنز دوربین
  • سه پایه دوربین عکاسی یا فیلم برداری
  • لنز دوربین گوشی
  • رینگ لایت
  • کارت حافظه
  • کیف دوربین عکاسی
  • سر سه پایه
  • فون عکاسی
  • شارژر باطری دوربین و...
کادو ولنتاین گرانقیمت به پسر
کادو ولنتاین گرانقیمت به پسر


پکیج کادو ولنتاین به آرایشگرها

پاتنر بعضی از ماها آرایشگر هستن و جدای از بحث هدایای سرگرم کننده ولنتاین برای مرد می تونیم با خرید لوازم تخصصی آرایشگری برای کادو ولنتاین یا لوازمی که توی سالن یا محل کسب و کارشون به کارشون میاد، یه هدیه خفن برای ولنتاین رو بهشون بدیم و خلاصه که سر ذوقشون بیاریم. این وسایل شامل:
  • قیچی
  • موزر یا ریش تراش های تخصصی
  • اسپیکر سه تیکه
  • قهوه ساز
  • آبسردکن ایستاده
  • ست پیشبند و لباس های آرایشگری مردانه
  • ست لوازم برقی مثل موکن گوش و بینی
  • اتو مو
  • سشوار
  • آینه های دکوراتیو
  • قاب عکس
  • ساعت دیواری
  • ست لباس های مردانه برای کادو ولنتاین( برای این گزینه باید بگم که من فکر می کنم آرایشگرا از جمله افرادی ان که باید تقریبا همیشه تنوع لباس و ... خودشون رو حفظ کنن و شاید گزینه خرید لباس در کل بتونه گزینه خوبی باشه براشون)
  • ساعت مچی یا ساعت هوشمند
  • ماگ، لیوان، فرنچ پرس
  • لوازم تتو
  • لوازم رنگ یا ...
کادو ولنتاین لاکچری به پسر
کادو ولنتاین لاکچری به پسر

خب من دیگه خسته شدم. شما بنظرتون چه شغل هایی هستن که میشه براشون با قرار دادن چند تا وسیله یه پکیج هدیه ولنتاین خفن اماده کرد. آهان بنظرم یکی از شغل های مهمی که فراموش کردم شغل شریف دانشجوییه که هر پارتنری به احتما نود درصد این شغل شریف رو داره!

برای هدیه ولنتاین به دانشجو پسر میشه با خرید کوله پشتی، ماگ، تراول ماگ یا خرید عطر و لباس یه شب خوب رو ساخت. البته اگه دوست دارید کادو ولنتاین ارزشمند به دوست پسر خودتون بدید، بنظرم از خرید ساعت، هارد اکسترنال، کتاب، فلش، عطر و ادکلن و... غافل نشید. اینا لازمه هدیه ولنتاین به یک پسر دانشجو هست.

البته من بنظرم دفترهای فانتزی و دفترهای پلنر برای کادو ولنتاین به پسر دانشجو هم می تونه ایده خوبی باشه. شاید اینجوری بتونید سرذوقشون بیارید که علاوه بر عشق و عاشقی یکمم درس بخونن! من خودم که امسال همین کار رو می کنم. یه ست کادو ولنتاین برای دوستم آماده می کنم که شامل دفتر برنامه ریزی و ماگ و کتاب روانشناسی وخودنویس و آخرش هم یه مشت شکلات قلبی ولنتاین باشه که یکم حال و هوای درس خوندن رو هم درونش زنده کنم. شما پیشنهادتون چیه؟


کادو ولنتاین 2022کادو ولنتاین 1400کادو ولنتاین برای مردانکادو ولنتاین برای پسرانکادو ولنتاین پسر
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید