ویرگول
ورودثبت نام
نجمه داودی
نجمه داودی
خواندن ۶ دقیقه·۳ سال پیش

کادو ولنتاین پسرانه ارزان قیمت

چند وقت پیش داشتم با دوستم درباه کادو ولنتاین برای دوست پسرامون صحبت می کردیم. نظر اون این بود که واقعا خرید کادو ولنتاین برای پسر سخت هست و حس کردم اصلا خوشحال نبود که قراره روز عشق رو با دوست پسرش جشن بگیره. ولی خب نظر من یکم متفاوته!

راستش بنظرم اینکه همه چی رو سختش می کنیم یا هی خودمون رو درگیر کلیشه ها می کنیم اصلا جالب نیست. البته به خودشم گفتم... می دونید نظر من اینه که اول باید به مدت رابطه و اینکه چقدر رابطتون عمیق هست فکر کنید. مثلا هدیه های دوستانه برای ولنتاین نمی تونه برای کسی که فقط یک هفته اس باهاش آشنا شدی ایده خوبی باشه یا مثلا اینکه کادوهای ولنتاین برای شوخی براش بخری! بنظر من که توی ذوق طرف می خوره!

بعد بهش گفتم دومین نکته اینه که تو چقدر پول توی جیبت داری. مثلا من دو سال پیش واقعا خرید یه کادو ولنتاین 50 تومنی هم برام سخت بود. الکی اوقات خودم و تلخ کردم که چی؟ که می خوام یه روز خاطره انگیز واسه دوست پسرم بسازم در حالی که داشتم رسما گند می زدم به روز ولنتاین خودم و اون.

یه وقتایی آدم دستش بازتر و خب می تونه بره سمت کادوهای لاکچری ولنتاین یا کادوهای گران قیمت ولنتاین برای پسر. مثلا می تونی یه ساعت هوشمند براش بخری و با خودت فکر کنی که عه چقدر من باحالم که تونستم توی اکیپمون بهترین کادو ولنتاین برای دوست پسرم رو بدم و بعد هم یکم خودت رو صاف و صوف کنی و فخر بفروشی! اما بنظرم درصد بالایی از ماها اونقدرا پول نداریم یا هنوز مستقل نشدیم که بخوایم یه کادو خفن ولنتاین برای همسر یا دوست پسرمون بخریم. پس چیکار می کنیم؟ خب معلومه مایی که درصد بالای جامعه رو تشکیل دادیم و خوشبختانه یا بدبختانه کمم نیستیم می ریم سمت کادوهای ارزان قیمت ولنتاین که بنظرم گاهی واسه یه تعدادمون همون هم ارزون نیست. والا بخدا!

حالا بزارید من یه لیست از ایده خرید کادو ارزان قیمت ولنتاین رو بهتون بدم و بعدش توی نوشته های بعدی بریم سمت کادوهای گرانقیمت ولنتاین و یکم توی رویا بریم که چی؟ که قراره ما هم یه روزی اونقدر دستمون به دهنمون برسه که از این کادو خفنا کادو بدیم!

کادو ولنتاین برای پسر
کادو ولنتاین برای پسر

کادو ولنتاین پسرانه ارزان

اولش بزار بهتون بگم که تقریبا هیچی نیست که ما بتونیم اسمش رو بزاریم کادو ارزان قیمت ولنتاین اما... یسری هدایای ولنتاین پسرانه هستن که به نسبت کادوهایی با قیمت نجومی می تونه قابل دستیابی باشه. حالا اونا چی ان؟ بعله اونا همینایی هستن که من قراره بهتون لیستش رو بدم...

ست کیف پول و کمربند

این ست تقریبا بین 150 تا 180 تومن قابل خریداریه. البته که جنس های باکیفیت تر و بهترش هست که خب قیمت های بالایی دارند و گاهی به چند میلیون تومن هم می رسن. اما فعلا بزارید با همین گزینه ارزونش حال کنیم و اوقاتمون رو تلخش نکنیم. ست کیف پول و کمربند برای کادو ولنتاین ایده خوبیه اما وقتی که استایل دوست پسر یا همسرتون استایلی رسمی و کلاسیک باشه. اگر نیست که سمتش نرید چون بعدا مجبوره اون رو بزاره یه گوشه از کمدش و خاک بخوره...

تیشرت و پیراهن مردونه

دومین گزینه و کاربردی ترین کادو ولنتاین پسرانه، خرید همین گزینه است. ارزان ترین تیشرت های مردانه توی بازار الان بین 160 تا 250 تومنه! تیشرت یکی از کادوهای ارزان قیمت ولنتاین برای دوست پسر هست که البته باید فراموش نکنید که برای خرید این گزینه بهتره که حتما سایز پارتنرتون رو بدونید. البته که پیراهن هم می تونه گزینه خوبی برای افرادی باشه که پارتنرشون استایل کلاسیک مردونه داره.پیراهن هم توی رنج قیمتی 160 به بالا وجود داره و یه کادوی محبوب ولنتاین برای پسرا محسوب می شه.

اکسسوری مردونه

سومین گزینه و جذاب ترین گزینه کادوهای ارزون قیمت ولنتاین برای مردها، اکسسوری هایی مثل دستبند، انگشتر و زنجیر هست. این سه تا بیشتر از سایر اکسسوری هایی مثل گوشواره یا بند عینک محبوبیت داره و تقریبا بیشتر پسرها استفاده می کنند. اکسسوری های ارزان قیمت مردونه برای ولنتاین، اکسسوری هایی هستن که از جنس استیل و فلزهای ارزون قیمت و یا چرم هستن. مابقی اکسسوری های مردونه نمی تونه قیمت پایینی داشته باشه. البته که ساعت هم جز همین اکسسوری ها هست و توی رنج قیمتی 99 تومن هم می تونید پیدا کنید. اما من بهتون پیشنهاد نمی کنم که ساعت ارزان قیمت مردانه برای ولنتاین بخرید. چون عمری نداره و فقط پولتون رو دور ریختید.


کتاب

اگر دوست پسرتون یا همسرتون کتاب خوندن رو دوست داره می تونید برای کادو ولنتاین کتاب بخرید. کتاب ها توی همه رنج قیمتی پیدا میشه و بسته به نوع کاغذ، جلد و البته مترجم و ناشرش رنج قیمتی متفاوت دارن و البته کادو ارزشمند ولنتاین هم محسوب می شن. مثلا کتاب عقاید یک دلقک رو می تونید با رنج قیمتی 35 تا 80 تومن پیدا کنید یا کتاب درمان شوپنهاور که قیمتش تقریبا 198 تومن هست و یکی از بهترین کتاب ها هست. اگر دوست پسرتون رمان دوست داره من بهش کتاب جز از کل یا کتاب سمفونی مردگان عباس معروفی رو پیشنهاد می کنم و اگر دوست داره کتابهایی با ژانر داستانی_روانشناسی بخونه، کتاب تکه هایی از یک کل منسجم از پونه مقیمی هم می تونه انتخاب خوبی برای هدیه روز عشق به پسر باشه.

هدست، هدفون یا هندزفری

بهترین گزینه خرید کادو ولنتاین برای پسرهای درونگرا شاید همین گزینه باشه. البته که من خیلی هم موافق این نیستم که این گزینه رو می تونیم فقط برای کادو به درونگراها اختصاص بدیم اما خب اگر پارتنرتون درونگراست می تونه ایده خوبی باشه.

فلش مموری یا پاوربانک یا...

این گزینه هم می تونه بهترین گزینه خرید کادو ولنتاین ارزان قیمت باشه که در دسته کادوهای پرکاربرد ولنتاین برای پسر هم می تونن قرار بگیرن. خرید پاوربانک یا مونوپاد یا فلش مموری تقریبا یک خرید کادو نسبتا ارزان برای پسر هست که می تونید برای ولنتاین به دوست پسرتون کادو بدید. این هدیه ها از جمله هدیه های کاربردی ولنتاین برای پسر هست و شاید اگر بخواید کادو رمانتیک برای دوست پسرتون بخرید، اصلا گزینه ایده آلی نباشه!

ماگ، فرنچ پرس یا...

بزارید بهتون بگم که تقریبا هیشکی نیست که از این گزینه خوشش نیاد یا بهش دست رد بزنه. اگه دوست دارید یه ماگ ارزان قیمت پسرانه کادو بدید اما یه کادو خاص برای ولنتاین هم باشه، من براتون یه پیشنهاد دارم. چند وقت پیشا توی اینترنت از این استیکرای مردونه خنده دار دیدم که بنظرم خیلی باحال بودن. عکسش رو گرفتم و با یه جمله خاص و خنده دار دادم به یکی از این فروشگاه های کادو تا روی ماگ چاپ کنن. باورتون نمیشه چقدر خوشگل شد و پارتنرم رو سوپرایز کردم. راستش قیمت چندانی هم نداشت و برای این کادو موندگار و البته خاطره انگیز فقط صد تومن هزینه کردم. آره فقط صد تومن!

گزینه بعدی خرید فرنچ پرس هست که از رنج 50 تومن شروع می شه به بالا. تفاوت قیمتی برای حجم مخزن، کشور سازنده و البته طراحی های متفاوتش هست. اما خب شما هر کدوم رو خریداری کنید در حقیقت یه کادو خفن پسرانه برای ولنتاین به پارتنرتون هدیه دادید که می تونه علاوه بر درست کردن قهوه و نسکافه و... حتی کف شیر هم درست کنه و در کل ازش برای انواع نوشیدنی ها هم استفاده کنه.

خب در کل اگر از پیشنهادات من برای خرید کادو روز عشق خوشتون اومد که باعث خوشحالیه اما اگر پیشنهادات بهتری دارید بیاید و اینجا کامنت کنید شاید منم بتونم ولنتاین 1400 یا باکلاس ترش ولنتاین 2022 رو خاطره انگیزتر و البته راحت تر برگزار کنم.

کادو ارزان قیمت ولنتاین برای پسرکادو ارزشمند ولنتاین برای پسرکادو رمانتیک ولنتاین پسرانهکادو ولنتاین 50 تومنیکادو ولنتاین 50 تومنی پسرانه
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید