ویرگول
ورودثبت نام
Akio
Akio
خواندن ۴ دقیقه·۲ سال پیش

متن های زیبا و عاشقانه

درخشش تو مثل خورشید زیباست

ظریف بودن تو مثل گل زیباست

قوی بودنت مثل داینا سور است

مهربانیت مثل یک خدای دوم است

زیبایت مثل یک پرنسس با بقراراسته

تو مثل دریا با سیل هایش به من زندگی میدهی

تو مثل گل به من اکسیژن میدهی

و در اخر تو مثل فرشته هستی دوست دارم عشق من.)

متن برای مادر?

گرچه اگر ستاره ها بسیار درخشان هستند ولی خورشید از ان ها درخشان تر لست و کسی که هم از خورشید و هم از ستاره درخشان تر است مادر است (✷‿✷)

من یک فرق بین من وتو و خورشید و ماه پیدا کردم
خورشید درخشان تر از ماه است ماه برای دیدن است در شب است و خورشید بخاطر این است که روز باشد
و تو مثل خورشید میدرخشی و من مثل ماه کم میدرخشم.

هروقت خورشید غروب میکند درخشش تو از بین


























هر وقت اب رود ها خشک میشود تو هم کم رنگ میشی

هروقت ستاره ها بیشتر میدرخشن تو نا پدید میشوی

هر وقت عشق ها نا پدید میشوند تو کم رنگ تر میشوی

هر وقت خواستی بری نتوانستی چون اگر تو نباشی دیگر دنیا درخششی ندار چون تو خورشید من هستی


وقتی عاشق میشی ادم پاکی میشی عشق مثل یک بیماری است که تورو فشار میده میده و بعد تورو مثل ادامس میجوه و میجوه و توفت میکنه وسط خیبان و بعد لهت میکنند هیچوقت ادم به عشقش نمیرسه اگههم رسید تهش پشیمونی اگه هم داره باهاش زندگی میکنه بخاطر عادت هستش بنظرم این داستان های لیلا و مجنون، شیرین و فرهاد و، سلیم و میترا، و... اینا فقط یک داستان هستند که تهش به هم نرسیدند و عشق همینه بیماری که از سرتان هم بد تر است.


تجربه به من یاد داد که هیچ وقت برای موندن کسی التماس نکن تجربه به من یاد داد که زندگی مثل ترازو هستش و اگر قوی نباشی در حقت بدی میکنند و اگر قوی باشی حق تو خورده نمیشود تجربه به من یاد داد که ترازو را از زندگی ساختند و زندگی نا عادلانه است و باید قوی باشی تا بتوانی بهش ادامه بدی


هر وقت ستاره ها چشمک میزنند عشق من و تو بیشتر میشود

هروقت دریا سیل میزند عشق من و تو بیشتر و بیشتر و بیشتر

هر وقت باران میاید عشق من و تو در دنیا میبارد

هر وقت خورشید میدرخشد من و تو با هم میدرخشیم

و در اخر من و تو همیشه عشقمان ادامه پیدا میکند عشق حقیقیم


هرچقدر در دریا موج میزند عشق من و تو بیشتر تازه میشود ( ̄ε(# ̄)


متن خنده دار?


خودتو اذیت نکن این دنیا ارزش نداره ?❤?

بقیرو اذیت کن یک حالی میده???


متن اینکه برای رفیقات بفرستی و بگی برای چند نفر بفرست


یه چیز میفرستم آخرش قشنگه
.دوستت دارم ?♥️?
♡I Love you...
♡I Love you...
♡I Love you...
♡I Love you...
♡I Love you...
♡I Love you...
♡I Love you...
♡I Love you...
♡I Love you...
♡I Love you...
♡I Love you...
♡I Love you...
♡I Love you...
♡I Love you...
♡I Love you...
♡I Love you...
♡I Love you...
♡I Love you...
♡I Love you...
♡I Love you...
♡I Love you...
♡I Love you...
♡I Love you...
♡I Love you...
♡I Love you...
♡I Love you...
♡I Love you...
♡I Love you...
♡I Love you...
♡I Love you...
♡I Love you...
♡I Love you...
♡I Love you...
♡I Love you...
♡I Love you...
♡I Love you...
♡I Love you...
♡I Love you...
♡I Love you...
♡I Love you...
♡I Love you...
♡I Love you...
♡I Love you...
♡I Love you...
♡I Love you...
♡I Love you...
♡I Love you...
♡I Love you...
♡I Love you...
♡I Love you...
♡I Love you...
♡I Love you...
♡I Love you...
♡I Love you...
♡I Love you...
♡I Love you...
♡I Love you...
♡I Love you...
♡I Love you...
♡I Love you...
♡I Love you...
♡I Love you...
♡I Love you...
♡I Love you...
♡I Love you...
♡I Love you...
♡I Love you...
♡I Love you...
♡I Love you...
♡I Love you...
♡I Love you...
♡I Love you...
♡I Love you...
♡I Love you...
♡I Love you...
♡I Love you...
♡I Love you...
♡I Love you...
♡I Love you...
♡I Love you...
♡I Love you...
♡I Love you...
♡I Love you...
♡I Love you...
♡I Love you...
♡I Love you...
♡I Love you...
♡I Love you...
♡I Love you...
♡I Love you...
♡I Love you...
♡I Love you...
♡I Love you...
♡I Love you...
♡I Love you...
♡I Love you...
♡I Love you...
♡I Love you...
♡I Love you...
♡I Love you...
♡I Love you...
♡I Love you...
♡I Love you...
♡I Love you...
♡I Love you...
♡I Love you...
♡I Love you...
♡I Love you...
♡I Love you...
♡I Love you...
♡I Love you...
♡I Love you...
♡I Love you...
♡I Love you...
♡I Love you...
♡I Love you...
♡I Love you...
♡I Love you...
♡I Love you...
♡I Love you...
♡I Love you...
♡I Love you...
♡I Love you...
♡I Love you...
♡I Love you...
♡I Love you...
♡I Love you...
♡I Love you...
♡I Love you...
♡I Love you...
♡I Love you...
♡I Love you...
♡I Love you...
♡I Love you...
♡I Love you...
♡I Love you...
♡I Love you...
♡I Love you...
♡I Love you...
♡I Love you...
♡I Love you...
♡I Love you...
♡I Love you...
♡I Love you...
♡I Love you...
♡I Love you...
♡I Love you...
♡I Love you...
♡I Love you...
♡I Love you...
♡I Love you...
♡I Love you...
♡I Love you...
♡I Love you...
♡I Love you...
♡I Love you...
♡I Love you...
♡I Love you...
♡I Love you...
♡I Love you...
♡I Love you...

این پیامو با تمام عشقت کپی کن?♾️
و بفرس برای ۱۰ تا از بهترین رفیقات♥️

ببین چند تا پس میگیری??

اگه سه تا پس گرفتی3️⃣!
.....
ینی آدم دوس داشتنی هستی

اگه پنج تا پس گرفتی5️⃣!
......
ینی همه دوست دارن?

اما اگه هر ده تا رو پس گرفتی?
........♥️

........♥️

........?

?ینی تو تکی و خاص

پس منتظر چی هستی؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!
زود باش?..........
همین الان کپی کن و بفرس
?????

♥️♥️♥️♥️♥️
*♡دوست دارم♡*
♥️♥️♥️♥️♥️
منم دوس داری بفرس?❤️

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

خوب جانه دوستان عزیزم


نویسنده Akio

پیج من??

https://virgool.io/d/n66j3fubkkqk/edit

ლ(´ ❥ `ლ)

love loveakiohttps virgool io d n66j3fubkkqk editپیج من
ای روز های خوش کوتاه ، آیا فقط برای ثبت در تاریخ آمده اید ؟
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید