ویرگول
ورودثبت نام
نگار
نگار
خواندن ۳ دقیقه·۷ ماه پیش

بهترین دکتر زنان و زایمان در ساری | دکتر هدی حق نظر

با توجه به مسئله ی درمانی که باهاش مواجه شدم، در بحبوحه ی تقلا برای پیدا کردن بهترین دکتر در ساری و راه حل برای مشکلم با انبوهی از پزشک ها روبرو شدم که روش های درمانیشون برای من نتیجه ی مطلوبی نداشت. طی این فرایند با خانم دکتر هدی حق نظر آشنا شدم. توی این مقاله میخوام تجربه ی شخصیم رو در رابطه با پیدا کردن بهترین دکتر زنان و زایمان و زیبایی با شما به اشتراک بزارم.

چیزی که در جلسه ی اول مشاورم با خانم دکتر توجهم رو جلب کرد صبر و حوصله ی ایشون بود که با دقت به صحبت های من گوش دادن و به تک تک سوال های من پاسخ دادن و همچنین برخورد صمیمانه و دلسوزانه ی خانم دکتر در کنار تخصص و تجربه شون امید دوباره رو در من زنده کرد. موارد دیگه ای که مورد توجهم قرار گرفت:

نوبت دهی منظم

از اونجایی که تجربه ی خوبی در زمینه ی نوبت دهی و معطلی با سایر پزشک ها نداشتم این مسئله برای من خیلی اهمیت داشت. و خوشبختانه تجربه من در مطلب دکتر حق نظر کاملا متفاوت بود و نکته ی مهمی که در مطب متوجه شدم نوبت دهی آنلاین ایشون بود که فرایند نوبت گرفتن رو برای من خیلی سریع و آسون کرده بود.

برخورد پرسنل و دکتر

  1. برخورد گرم و صمیمی پرسنل
  2. لبخند و خوشرویی منشی
  3. دقت در صحبت های بیمار
  4. صبر و حوصله ی خانم دکتر در پاسخ به سوال ها
  5. توضیحات کامل در مورد راه های درمان
  6. ایجاد حس اطمینان و کاهش اضطراب

رعایت بهداشت و نظافت مطب

از اونجایی که به شخصه به بهداشت و تمیزی خیلی حساس هستم و همیشه در انتخاب پزشک به خصوص دکتر بانوان که این مسئله خیلی اهمیت داره توجه میکنم، لازم دونستم حتما این مسئله رو بازگو کنم.

تمامی سطوح مطب اعم از میز ها و صندلی ها کاملا تمیز بودن و مهم تر از همه تجهیزات پزشکی ضدعفونی میشد و کاور ها روکش هارو برای هر شخص عوض میکردن و هیچ گونه بوی نامطبوعی وجود نداشت و تهویه هوا به طور مناسب انجام میشد.

روش های درمانی و زیبایی بروز

با توجه به گفتوگویی که با سایر مراجع ها و منشی داشتم مطلع شدم که خانم دکتر حق نظر علاوه بر روش های درمانی از لوازم و تجهیزات زیبایی بروز استفاده میکنن و بهترین روش های درمانی رو انتخاب میکنن. و رضایمتندی مراجع ها و بیمار ها نظرم رو خیلی جلب کرد.

جراحی لابیاپلاستی در ساری

حدود 6 ماه پیش، من برای رفع مشکلاتی که با ظاهر لابیاهایم داشتم، تحت عمل لابیاپلاستی توسط دکتر هدی حق نظر قرار گرفتم.قبل از عمل لابیاپلاستی، از ظاهر لابیاهایم خجالت می‌کشیدم و اعتماد به نفسم پایین بود.تو لباس‌های تنگ احساس ناراحتی می‌کردم موقع دوچرخه‌سواری، اذیت میشدم. این مشکلات باعث شده بودن تا رابطه جنسی خوبی رو با همسرم تجربه نکنم.

بعد از تحقیق و جستجو تو اینترنت و مشورت با بقیه با دکتر هدی حق نظر آشنا شدم. نظرات مثبت و رضایت بالای مراجعه‌کنندگانشون من رو برای انتخاب به عنوان جراحم متقاعد کرد.

عمل لابیاپلاستی من حدود دو ساعت طول کشید و تو بیمارستان تحت بی‌حسی موضعی انجام شد. بعد از عمل، کمی درد و تورم داشتم، اما با مصرف داروهای مسکن و رعایت نکات مراقبتی که دکتر حق نظر تجویز کرده بودن به توی مدت زمان کمی بهتر شدم.

بعد از گذشت 6 ماه از نتیجه جراحیم خیلی راضی هستم. ظاهر لابیاهام به طور قابل توجهی تغییر کرده و زیباتر شده و اعتماد به نفسم خیلی خیلی بیشتر شده.

این نکاتی بود که خواستم به اشتراک بزارم و از خانم دکتر هدی حق نظر بابت تخصص و توانمندی و خدماتشون قدردانی کنم. امیدوارم که از اطلاعاتی که توی مقاله گفتم نهایت بهره رو ببرید و برای شماهم مفید باشه.


دکتر هدی نظرمتخصص زیباییمتخصص زناندکتر زنان و زایمانمتخصص زنان و زایمان در ساری
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید