ویرگول
ورودثبت نام
یا علی مولا مولا مولا 🏴🏴🏴
یا علی مولا مولا مولا 🏴🏴🏴
خواندن ۱ دقیقه·۱ ماه پیش

اشعار زیبا از کربلایی سیدرضا میرمهدی

دل گفت: “وصالش به دعا باز توان یافت”
عمریست که عمرم همه در کار دعا رفت. ☆☆☆☆

گفتیم عشق را به صبوری دوا کنیم
هر روز عشق بیشتر و صبر کمتر است …

******

دشمنت کشت ولی نور تو خاموش نشد
آری آن جلوه که فانی نشود، نور خداست

******

اینـکه میگویـم دمـا دَم مـذهـبى ها عاشق ترند..
بـا دلـیل میگویـم کـه آنها واقـعا عـاشـق تـرنـد..

******

دوسٺٺ دارم ولے چون با حجابے بیشٺر
مثل خورشیدے ولے پشٺ نقابے بیشٺر
شلاڸ سبز و سرخ حتے صورٺے بر چهره اٺ
خوب مے آید ولے خب رنگ مشڪےبیشٺر

******

پشت کردم به گناه ، پاک شوم در رمضان
همه ترکم بکنند عیب ندارد ، تو بمان !

******

بانو تو ایران منی من هم سلیمانی تو
دیگر نذارم لحظه ای باشد نگاهی روی تو

******

چادرت حال مرا از قبل بهتر می‌کند
قرص ماهم، این که ابری می‌شوی زیباتری

من تیمم می‌کنم با خاک پای چادرت
آن زمانی‌که به سوی قبله رو می‌آوری

******

هـرکـه الگویـش مـولاعـلى و فـاطمـه اسـت..
بـر یـقـین هـم مـیتوان گـفـت ؛کـه آنها عـاشـق تـرنـد..

******

مبهوت جمالش شدم و طرز نگاهش
با چادر و آن مقنعه و موی سیاهش

******

گفتم به اذانم که «علیاً ولی‌الله»
تا کور شود هر که امیرش تو نباشی

دو بیتی مذهبی

******

مشهد چه شکوه و کبریایی دارد
این کعبه عجب برو بیایی دارد

هر روز در ایوانِ طلا می گویم
ایوانِ نجف عجب صفایی دارد

سید رضا میرمهدی

******

❮الهـےبہ‌تۅڪل‌نـٰام‌اعظمټ🌿’❯

******


سیدرضاسیدرضا میرمهدیاشعارزیبای سیدرضا میرمهدیشعر های زیبای کربلایی سیدرضا میرمهدی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید