ویرگول
ورودثبت نام
غزاله زارعی
غزاله زارعی
خواندن ۲ دقیقه·۳ سال پیش

کتاب ها موجوداتی شگفت انگیز ۱۷

سلام. بیاید درباره کتابی که چند وقت پیش خوندم صحبت کنیم.

این کتاب متعلق به ادبیات غنی و زیبای فرانسه و نوشته مارسل امه کتاب:

کتاب قرضی
کتاب قرضی

خب این نویسنده برای من ناشناس بود و این اولین رمانی بود که ازش خوندم.

داستان درباره یک نقاش هست که در گالری خودش نقاشی می کشه. با اینکه چیزی نمی نمیخوره دچار اضافه وزن و بی اشتهایی شده و خودش علت رو نمی دونه
او یکی از نقاشی هاشو به یک فروشنده (همون هایی که نقاشی هارو در گالری می گذارند و به مردم می فروشند ) میده و اون نقاشی رو جلوی ویترین گالری به نمایش میگذاره. یک روز ؛ یک گدا فقیر بسیار گرسنه از جلوی تابلو های این نقاش رد میشه و متوجه چیزی بسیار عجیب میشه. رازی که شهرت بسیاری برای نقاش به وجود میاره و باعث عصبانیت رقبا میشه .اما شهرت زیاد دست پاگیر و خسته کننده است و مشکل دیگه که وجود داره اینکه همه به دنبال نقاشی های این مرد بزرگ هستند ؛حتی به عنوان ثروت ملی شناخته میشه چون نقاشی های اون میتونه مشکلات بزرگی رو حل کنه . این کتاب خیلی کوتاهه و برای خوندن در وقت اضافه مثلا در اتوبوس یا.... میتونه گزینه بسیار خوبی باشه . قیمت چندانی هم نداره اما لازم به ذکره که محتوای چندانی هم نداره ولی من از یک جمله اش خیلی خوشم اومد_ انسان از راه شکم است که با دیگران احساس همبستگی می کند_

شما می تونید این کتاب رو از نشر ققنوس در مجموعه کتاب های پانوروما تهیه کنید.

امیدوارم از این معرفی لذت برده باشید. همین الان متوجه شدم که پست قبلی کامل نشده و من نمی دونم دقیقا چه اتفاقی افتاده?پس این اتفاق عجیب رو به بزرگمنشی خودتون ببخشید .

خوشحال میشم که نظرات خودتون رو با من به اشتراک بزارید و اگر پست های منو دوست داشتید like? و منو دنبال کنید تا اگر پست جدیدی گذاشتم متوجه بشید.

مثل همیشه

خوش بخوانید??

ادبیات فرانسه مارسل امه
کتاب میخونم و به شما معرفی میکنم.https://t.me/ghsazmاینجا هم تیکه کتاباشو میزارم‌‌
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید