ویرگول
ورودثبت نام
غزاله زارعی
غزاله زارعی
خواندن ۲ دقیقه·۷ ماه پیش

کتاب ها موجوداتی شگفت انگیز ۱۹

سلام.راستش اول میخواستم کتاب هایی که قبلا خوندم رو به شما معرفی کنم ولی نظرم عوض شد.هر کتابی که بخونم وقتی تموم که شد معرفی رو برای شما عزیزان میزارم.پس بریم سراغ کتاب:

داستان این کتاب درباره یک خانم نویسنده جنایی هست که یکروز ایمیلی دریافت میکنه از دوستی که ۱۰ سال ندیدتش‌.نویسنده یا نورا به مهمونی مرغ پارتی(مهمونی قبل از عروسی برای عروس همراه با دوستانش)کلر دوست دوران دبیرستانش دعوت شده.اصلا علاقه ای به رفتن نداره.چون به واسطه مشکلاتی رابطشون دیگه کاملا قطع شده.اما با یک تصمیم ناگهانی قبول میکنه. چون میخواد بدونه برتی چی به این مهمونی دعوت شده.مهمانان مرغ پارتی ۶ نفرن‌‌.نورا و دوست صمیمی پزشکش، نینا. یک نمایشنامه نویس و هم اتاقی های سابق عروس.در این داستان دو بازه زمانی داریم یکی بعد از اتفاق و دیگری قبل از قتل که به صورت یاداوری های نوراست.نورا به طور موقت قسمت های مربوط به حادثه رو فراموش کرده و حالا سعی میکنه که به یاد بیاره چه اتفاقی برای جیمز افتاده.
اگر دوست دارید بدونید چه اتفاقی برای این آدم های غریبه میفته،چه کسی به قتل میرسه پس بهتره ادامه داستان رو بخونید.

از نظر من متفاوت از سایرین بود.منظورم اینه که روند داستان تقریبا قابل تشخیص بود و کلیف هنگر خاصی نداشت.کتاب نسبتا کوتاهی بود ولی داستان خاص و به خصوصی نداشت.تقریبا شبیه کتاب دیزی دارکر و ده بچه زنگی بود که اتفاقا در خود کتاب هم به این اثر اشاره شده.
تعداد شخصیت ها مناسب بود و هر شخصیت به خوبی پرداخته شده بود و هرکدوم گذشته خودشون رو داشتن که به عمق شخصیت پردازی کمک میکرد.

تیکه از کتاب: اوه خدای من. فلو بود.عین روح شده بود و دستهایش را روی صورتش گرفته بود:اه خدای من.من....من خیلی متاسفم.من....من نمی تونم با..خ‌...خ....خون سر و کار داشته باشم.

آهی بریده بریده بیرون داد و غش کرد و من شنیدم که نینا زیرلب، طولانی و آهسته فحش داد.

امیدوارم که از این معرفی و اثر لذت برده باشید و خوش بخوانید📚📚

داستان جنایینشر نونده بچه زنگی
کتاب میخونم و به شما معرفی میکنم.https://t.me/ghsazmاینجا هم تیکه کتاباشو میزارم‌‌
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید