ویرگول
ورودثبت نام
Dandelion??
Dandelion??
خواندن ۲ دقیقه·۱ سال پیش

پاسخنامه (2)

خب من پست پاسخنامه يونا رو ديدم و خيلي دلم خواست منم جواب بدم


زندگیتان را در هشت کلمه توصیف کنید
  1. نوجووني
  2. دلداري دادن
  3. دلداري گرفتن
  4. سختي
  5. اسوني
  6. دوستام :))
  7. دوست داشتن:)
  8. نفرت
شعار یا ضرب‌المثلتان چیست؟

بدون تاريكي، نور قرار نيست معنايي داشته باشه:)

چه توصیفی از شادی حقیقی دارید؟

بودن با كسايي كه بيشتر از بقيه دوسشون داري:) دوستام:)

بزرگترین ترستان چیست؟

از دست دادن كسايي كه دوسشون دارم+ فراموش شدن، اينكه كسي ديگه وقتي رفتم از پيششون سراغمو نگيره+ تنهايي و ايگنور شدن+ يه راز

اگر می‌توانستید در این لحظه هرجای دنیا در کنار هر کسی که دلتان می‌خواست باشید، کجا و چه کسی را انتخاب می‌کردید؟

من الان دلم ميخواد وسط يه جنگل باشم بهاره...:) و خب چه كسيش رو ميگم يكي از بهترين دوستام كه اينجا نيست

موردی هست که از انجام دادنش خیلی پشیمان باشید؟

خيلي خيلي خيلي خيلي خيلي چيزا هستن

ولي يكيشون اينه كه چرا به زك حرفايي كه بايد ميگفتمو نگفتم...:) قبل اينكه ديگه نبينمش چرا بهش نگفتم چقدر برام اهميت داره؟ زك بخون اينو سر جدت

کدام شخصیت زنده را بیش از همه تحسین می‌کنید؟

خيلي خلاصه، دوستم:)

بزرگترین موفقیتتان چه بوده؟

اينكه اونقدري براي دوستام قابل اعتماد شدم كه همشون با من درد و دل كردن:)

بهترین ویژگیتان چطور؟

خيليا بهم ميگن مهربونم ولي خودم حس نميكنم مهربون باشم

بهترين ويژگيم از نظر خودم اينه كه توي درك كردن خوبم:)

اگر می‌توانستید یک فرد یا موجود دیگری باشید، چه چیزی را و چرا انتخاب می‌کردید؟

من دوست داشتم پرنده باشم:) خيلي باحاله كه بتوني اونقدر به اسمون نزديك بشي

چه چیزی بیشتر از همه کفرتان را در می‌آورد؟

اينكه بهم بگن تو هميشه ناراحتي و داري اداي ادماي دپو در مياري( گفتن بهم تا حالا)

يا موقع ناراحتي تيكه بندازن بهم و گير بدنننن كه بگو چتههه

بدم مياد انقدر نپرسيد ازم

سه ویژگی شخصیتی که برایتان خیلی مهمند؟
  1. مهربوني
  2. شعور
  3. قابل اعتماد بودن
توصیه‌تان به دیگران؟

با هم مهربون باشيد به هم مهربوني كنيد باور كنيد مهربوني ميتونه خيلي كارا كنه:)

به هم گوش كنيد از هم نترسيد:)

به هم تيكه نندازيد!! اگه بدونيد چه حرفايي باعث شد من از خودم بدم بياد:)

دوست هم باشيد نه دشمن! اگه ام دشمنيد دشمن خوبي باشيد در لباس دوست نيايد:)

و در اخر

به هم ديگه بگيد چقدر همديگه رو دوست داريد!!:)

خيلي زود دير ميشه:)



پ.ن: من اگه يه رنگ ميشدم چه رنگي ميشدم:)؟


شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید