ویرگول
ورودثبت نام
Dandelion??
Dandelion??
خواندن ۲ دقیقه·۱ سال پیش

چالش بیو


من این ایده نوشتن اینو از رو کاربر lonarkaid گرفتممم

۱- پررنگ ترین کلمه ای که تو ذهنمه: اسم یه نفر*
۲- اگه یه شیء بودم: شاید کتاب?فکر کنم قطعا کتاب
۳- اگه یه رایحه بودم: شاید بوی یه جور گل شیرین که اونقدر شیرین نیست دلتو بزنه.گل خاصی الان نمیاد به ذهنم متاسفانه.
۴- اگه میتونستم یه چیزی رو تو دنیا زیاد کنم اون چی بود::محبت
۵- اگه یه رنگ بودم: آبی. آبی که خودم دوستش دارم و تقریبا پررنگه
۶- اگه یه قدرت ماوراءالطبیعی داشتم: شاید خوندن احساسات بقیه? یه جورایی مثل خوندن فکراشون!
۷- اگه یه ژانر بودم: حقیقتش از ژانرا زیاد سر در نمیارم. لونارکید در این باره کمکم کن عزیزم???
۸- اگه یه نوع قهوه بودم: این سوالم همینطور. بیاید ازش بگذریم و وانمود کنیم چیزی نیست???
۹- اگه یه حس بودم: نمیدونم. حس فرار؟ اصلا حس فرار داریم؟
۱۰- اگه یه مکان بودم: جنگل
۱۱- اگه یه چیز تو طبیعت بودم: ماه یا پروانه....
۱۱- از چی متنفرم: دورویی. و کسایی که راحت تیکه میندازن و دل میشکونن.
۱۲- چی باعث میشه تصمیم جدی واسه خودکشی نگیرم: ترس و...اسم یه نفر*
۱۳- تو چه کاری استعداد دارم: عاممم...درک کردن بقیه
۱۴- چی منو از دپرس بودن نجات میده: آهنگ. حرف زدم با اسم ایندفعه چندد نفر*. گلدوزی(واقعا کار مسخره ای به نظر میاد ولی حواس پرت کنه). کتاب خوندن.
۱۵- طولانی ترین تایمی که رو یه آهنگ قفلی بودم: فک کنم دو هفته که الانه. اهنگ happier اولیویا زیادی برام خوبه

۱۶- کاراکتر انیمه مورد علاقم: انیمه نمیبینم

۱۷- چیزایی که دوسشون دارم: اسم چند نفر مخصوصا یع نفر? کتاب. اهنگام. بعضی وقتای کم یه چیزایی تو وجود خودم.‌ ونگوک. شب پرستاره اش. ماه. ستاره. گل. و طبیعت. دریا. فضا. تا ابد میتونم ادامه بدم....

*حالا شما بگید. به نظرتون من یه اهنگ میشدم چه اهنگی میشدم؟*

اسم نفرحس فرارکتاب
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید