ویرگول
ورودثبت نام
???
???
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

#پریودی

اولین پریودیم
اولین پریودیم

من خودم روز اولی که پریود شدم با اینکه درباره پریودی میدونستم ولی وقتی خونِ روی شورتم رو دیدم ترسیدم و گریه کردم بااینکه خیلی چیزا دربارش میدونستم مادر و خواهرم بهم گفته بودن وقتی هم که پریود شدم راهنماییم کردن اما متسفانه یسری کسا هستن که میگن نه نباید بچم این چیزارو بدونِ واین بدترین چیز واسه یه دختر هست اگه قبل از اینکه باره اول عادت ماهانه بشه هیچی درباره پریودی ندونه وقتی باره اول پریود میشه خیلی میترسه حتی امکان داره فکرای دیگه بکن و من از تمام کسایی که به دختراشون درباره پریودی هیچی نمیگن چون زشته یه دختر ۱۰،۱۱ساله این چیزارو بدنه خواهش میکنم این فکر هارو دور بریزن تا اون دخترا باره اول پریودی فکر دیگه نکنه که نکنه یوقت مریز شدم یا نکنه یوقت زخمی شدم و این ها باعث میشه دخترا تو خودشون برن و از این چیز ضربه بخورن لطفا لطفا هم قبل اولین پریودی هم بعدش دختراتون رو راهنمایی کنید

#پریودی


عادت ماهانهپریودی
نیکتوفیل
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید