ویرگول
ورودثبت نام
Enola
Enola
خواندن ۱ دقیقه·۹ ماه پیش

شروع یه راه طولانی :)

تاریخ ۱۱ دی ۱۴۰۲

شروع یه راه هیجان انگیز و باحال ، شروع یه هدف جدید

قراره کلی چیزای جدید (درباره مغز انسان!) یاد بگیرم و برای شما هم بذارم :)

با یه تیر ۲ نشون بزنم ، هم تولید محتوای جالب و جدید کنم و هم یه یادگاری از این دوران داشته باشم برای خودم :)

دفتری که برای این هدفم دیزاین کردم :))
دفتری که برای این هدفم دیزاین کردم :))



رود مپی که فعلا در نظر دارم :

خوندن کتاب های زیر :

(Neuroscience. Science of the Brain)

Essential Neuroscience

The Brain: An Introduction to Functional Neuroanatomy

(Brain Facts)

گذروندن این دوره

گذروندن این دوره توی سایت edx

اره خلاصه بریم که شروع کنیم :))

تعهداتی و روتین هایی که برای این هدفم تعیین کردم:

1_ هر روز یه چیز جدید یاد بگیرم و اونو توی دفترم بنویسم !

2_ هر هفته یه پست راجب مغز و حقایق مغز ، از همین اکانت ، منتشر کنم



مغزمغز انسانهدف
فرزند ایران
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید