ویرگول
ورودثبت نام
عبدالله شهبازیان
عبدالله شهبازیان
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

من از کجا شروع کردم

به نظر من، معمولا دو جا آدما از مسیر خارج میشن

یکی وقتی هنوز خیلی راه مونده و هدفو واضح نمیبینن

و یکی وقتی که به هدف نزدیکن و خودشونو به باد میسپارن!


و فقط اون عده ی کمی که در اول مسیر به خودشون اعتماد دارن و در انتهای راه کم نمیارن به هدف میرسن

پرسیده بودم که اگر یک کار خیلی بزرگ بخواین اجام بدید از کجا شروع میکنید؟

جواب من ظاهرا اینه که از یک جای مطمئن!

جایی که اگر هدفم به خطر افتاد زندگیم به خطر نیوفته. حتما فکر میکنید که خیلی سخته

همیشه در این مواقع فکر میکنم که آیا راهی هست یا نه؟ اگر هست چرا من نتونم پیداش کنم؟


این مدتی که پست نزاشته بودم به دلیل مشکلات توی استارتاپ ویتامین زیست بود. قیمت چاپ به شدت بالا رفته و این کار رو برای موسساتی مثل ما خیلی سخت کرده. شما با راه حلی برای این مشکل میشناسید که به من معرفی کنید؟

کسب و کارکنکوراستار آپاستارتاپزیست شناسی
پزشک و هم بنیان گذار "ویتامین زیست"
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید