ویرگول
ورودثبت نام
ʙɪᴀɴᴄᴏ
ʙɪᴀɴᴄᴏ
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

????? ? ???? ????...

بعد مدتها..

درود به همگی..

این روزا شدیدا درگیر اجرا بودم..خوشبختانه دیشب تموم شدن اما این قصه سر دراز دارد..

نزدیک دو هفتس شدیدا سرما خوردم و با لیمو عسل به زور جلوی گرفتگی صدام رو میگرفتیم اما الان..

صدام شبیه صدای خروس شده..سه روز پشت سر هم مدرسه نرفتم و درس های رو هم تلنبار شده نتیجش شد اما خوشبختانه تموم شدن..الان هم که دارم نقاشی فردا رو میکشم..از بد روزگار فردا آمادگی دفاعی داریم و باید روی نحس معلم گرامی رو تحمل کنم..

اصلا وقت نکردم برم سراغ کار جدیدم..هر چند میخوام کار نصفه قبلیم رو ویرایش کنم و ادامه بدم...

دوتا آهنگ پیشنهاد میکنم که نمیدونم چرا..خیلی زیاد دوستشون دارم:)

https://www.uplooder.net/files/c61adccebaa23811d73e7ff86f0cc8f3/Comma---Yeja-Didamet-(Ft-Feezer).mp3.html

https://www.uplooder.net/files/0bcda5ee61f3dbb37ea5bc16c352f5ba/Dashte-Parvaneha.mp3.html

"تو دقیقا همونی که نور میشه تو تاریکی شبام

قوت میشه واسه دلم که یه وقت نشکنم

تو همونی که وجودت بهم کمک میکنه

کم نیارم دلم خوش میشه هر وقت میبینمت

یا صداتو‌ میشنوم، فقط خواستم بدونی که

حال منو خوب میکنی."

تاریکی به کام:)

بعد مدتهاآهنگ
شایَد یِه فَصلِ جَدید اَز مَن:)
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید