ویرگول
ورودثبت نام
ʙɪᴀɴᴄᴏ
ʙɪᴀɴᴄᴏ
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

му ℓσνє..

درسته که همین الان قلبم شدیدا درد میکنه ولی..

بی توجه به قلبم از فردا قراره برم باشگاه..تقریبا یه ماه دور بودم از تاتمی..

هر چند درسته نمیتونم کمیته کار کنم ولی قراره کاتا کار کنم..همینم غنیمته!

فعلا فقط منتظرم تابستون بشه دان دو رو بگیرم..

تیم ملی که سر قلبم رفت رو هوا..

الان کل امیدم همین کاتاعه که امیدوارم اینم نره رو هوا^_^

معلومه ذوق دارم یا بفهمونم؟

خیلی ذوق دارم..خیلی زیاد:)

"دخترای خنگ جذاب نیستن، شما از دخترای باهوش میترسین؛ وقتی دختری بتونه مستقل باشه، اهل هنر باشه اهل بیزنس و سفر باشه، بتونه بدون وجود پسری به ارزوهاش برسه، کتاب بخونه، تجربه کنه، ریسک کنه، مثل باد به هیچی و هیچ جا بند نباشه، واقعاً ترسناکه. چون برخلاف خیلیای دیگه پسر واسه اون یه نردبون برا رسیدن به آرزوهاش نیست. چون اون دلبسته ی پول و موقعیت و مقام کسی نمیشه. چون اون برای اینکه پیشرفت کنه احتیاج به هیچ رابطه ای نداره. چون اون به تنهایی واسه خودش کافیه..."

کاراته
شایَد یِه فَصلِ جَدید اَز مَن:)
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید