ویرگول
ورودثبت نام
ʙɪᴀɴᴄᴏ
ʙɪᴀɴᴄᴏ
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

мαувє мє...

عادت ندارم خودمو معرفی کنم ولی..

از اونجایی که اینجا قراره تبدیل به دیلی من بشه پس نیازه که راجب خودم بگم..

بیانکو..

نیک نیمیه که انتخابش کردم چرا؟

چون سفید رنگ مورد علاقمه..ایتالیایی هم زبون مورد علاقمه..خود رنگ سفید هم شخصیتمه..

تنها چیزی که واقعا عاشقشم نوشتنه..

بخش زیادی از شبانه روز من صرف نوشتن میشه..

از علایق دیگم باید به موسیقی و خوندن کتاب و ورزش اشاره کنم..

موسیقی..تقریبا همه نوع موسیقی گوش میدم اما انگلیسی و ترکی اصلا..

ساز مورد علاقم..هیچ وقت به یه نتیجه مطلوب بین پیانو و گیتار و ویولون نرسیدم..

خواننده مورد علاقم..یه ذره زیادی زیاده..

ماکان بند/علی یاسینی/یونا احمدی/فدی/ارشاد/بی تی اس/زیروبیس وان/استری کیدز و در نهایت..

شایع که به عبارتی میپرستمش:)

گه گاهی آهنگ های مورد علاقم رو میخونم و برای خودم ضبطشون میکنم و فقط یه نفر یکیشونو شنیده!

کتاب خیلی زیاد میخونم و میتونم بگم هر ژانری رو دوست دارم..نویسنده مورد علاقم..شاید بتونم بگم آلبر کامو..ویکتور هوگو..آنتوان دو سنت اگزوپری:)

راستی..از علاقه زیادم به شعر خوندن و نوشتن هم نباید غافل بشیم..شعر های سهراب سپهری..سعدی>>>>

و راجب ورزش..

اصولا توی مدرسه یا هر جای دیگه کسی که بیشتر از همه پیگیر ورزشه منم..

خودم کاراته کار میکنم و دان یکم رو یک ونیم سالی میشه گرفتم اما..نباید از علاقه زیادم به فوتبال چشم پوشی بکنم..

طرفدار هزار آتیشه پرسپولیس و رئال مادرید..

و خب والیبال رو هم دوست دارم..و جا داره بگم که تک تک بازیکنای تیم ملی رو دیدم و باهاشون عکس گرفتم و ازشون امضا دارم^_^

احتمالا اینجا قراره فعلا سکرت بمونه تا زمانی که کار جدیدم رو منتشر کنم..

همین./




شاید منمنمعرفیبیانکوشناختن
شایَد یِه فَصلِ جَدید اَز مَن:)
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید