ویرگول
ورودثبت نام
ʙɪᴀɴᴄᴏ
ʙɪᴀɴᴄᴏ
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

??? ?????????...

این چالشه خیلی کیوت بود پس تصمیم گرفتم منم شرکت کنم..

۱- پررنگ ترین کلمه ای که تو ذهنمه:خستگی.
۲- اگه تعداد یه چیزو تو جهان بیشتر می‌کردم:توجه به احساسات آدما.
۳- اگه یه رایحه بودم:وانیل.
۴- اگه یه شیء بودم:تاب.
۵- اگه یه رنگ بودم:سفید.
۶- اگه یه قدرت ماوراءالطبیعی داشتم:خوندن ذهن آدما و متقاعد کردنشون.(الانم بعضی وقتا میتونم انجامش بدم ولی میخوام این قدرت رو داشته باشم خیلی به درد میخوره)
۷- اگه یه ژانر بودم: تراژدی که مثل چی باهاش گریه میکنی ولی از اشکایی که ریختی راضیی.
۸- اگه یه نوع قهوه بودم:قهوه فوری یا همون نسکافه خودمون.
۹- اگه یه حس بودم:اون حسی که بعد کلی کار و مشغله خودتو پرت میکنی رو تخت،یا اون حسی که یه خاطره خوب رو فراموش کردی و با دیدن یه چیز یا گوش دادن به یه آهنگ یادش میفتی و یه لبخند میشینه رو لبات.
۱۰- اگه یه مکان بودم:ساحل.
۱۱- اگه یه چیز تو طبیعت بودم:همون گلی که از وسط یه سنگ بزرگ میزنه بیرون.
۱۱- از چی متنفرم:زورگویی،بی توجهی به احساسات افراد.
۱۲- چی باعث میشه تصمیم جدی واسه خودکشی نگیرم:آیندم.
۱۳- تو چه کاری استعداد دارم:نوشتن،کاراته.
۱۴- چی منو از دپرس بودن نجات میده:آهنگام،نوشتن،ران بی تی اس.
۱۵- طولانی ترین تایمی که رو یه آهنگ قفلی بودم:زبانم لال/کسری زاهدی(هنوزم هستم)

۱۶- کاراکتر انیمه مورد علاقم:میکاسا آکرمان،مانامی سانگاکو

۱۷- چیزایی که دوسشون دارم:چشمام،کاراته،چیپس،شکلات،لواشک،انرژی زا.

شایَد یِه فَصلِ جَدید اَز مَن:)
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید