ویرگول
ورودثبت نام
رایزن
رایزن
خواندن ۳ دقیقه·۵ ماه پیش

آیا این مرد، امام است؟

منظورم خامنه‌ایه.

چی شده؟

حقیقت اینه که این روزها شبهات و سوالات در مورد عدالت در قوه قضاییه نظام اسلامی وجود داره.

از یه طرف پرونده کاظم هست. چیزی که من دیدم، این بود که در این پرونده یه عده شهادت داده بودند که کاظم خودش اون زمین‌ها رو به نام خودش زده. اما دیدیم که در نهایت با کاظم برخورد مومنانه شد (درست عین همون برخوردی که دست‌انداز و خانم دهقان و بهنام و سایرین با ماجرای کلاهبردای کاربر حسین داشتند).

از طرف دیگه، حکم اعدام توماج رو داریم. اون بچه واقعا مستحق اعدامه؟ این سوالیه که من و خیلی از مردم دارند و کسی هم بهش پاسخ نمیده.

جدیدا هم که شاهد اسناد بی بی سی در مورد نیکا شاکرمی بودیم. در این پرونده هم مردم سوالات بسیار زیادی دارند.

این هم یه مورد دیگه است که دیشب رو شد.

شبهه پشت شبهه مطرح میشه. اما رویکرد رسانه‌های نظام منفعلانه است. به همین اکتفا می‌کنند که یه گزارش کار کنند و توش بگن همه این‌ها دروغه و انتظار دارند مردم حرفشون رو باور کنند. اما خب زهی خیال باطل.

فقط یه موردش رو میگم. بابام وسط ظهر پای تلویزیون چرت میزد. یه لحظه از خواب پرید دید صداوسیما داره میگه بی بی سی در مورد نیکا دروغ گفته. بدون هر گونه تأملی گفت «گوه خوردید» و گرفت خوابید.

حقیقتش رو بگم، من خودم هم جوابی برای این شبهات ندارم. با توجه به تمام چیزهایی که می‌بینم من هم کم کم دارم در عدالت نظام شک می‌کنم.

یه راه برای اطمینان از این قضیه دارم.

ظرف همین هفته اخیر، موفق شدم با جانشین فرمانده سپاه محل خدمتم ارتباط بگیرم. اینها یه سری کارگروه تشکیل دادند و توش قراره در مورد مسائل کشور فکر کنند. اما خب یکمی تنبل‌اند و الان چندین ماهه که هیچ کاری نکردند. قرار شد من مسئول پیگیری برگزاری جلسات اون کارگروه‌ها باشم. البته من همین الان یه عضو از اون کارگروه‌ها به حساب میام.

حالا من یه سری پیشنهاد دارم برای شخص خامنه‌ای. معتقدم اگه بهش عمل کنه، بسیاری از این شبهات از بین میره. پیشنهادم برگزاری دادگاه علنی برای پرونده‌هاییه که در موردش شبهات زیادی هست. به کانال تلگرامم سر بزنید، متوجه خواهید شد.

با توجه به اینکه نظام اسلامی باید در بین مردم مشروعیت داشته باشه، خامنه‌ای در مقام امام یا رهبر این نظام وظیفه داره در جهت ترمیم مشروعیت بکوشه. اگه خامنه‌ای در این راستا نکوشه، اصلا امام نیست.

حالا من سعی میکنم با واسطه اون جانشین فرمانده این پیشنهادات رو به گوشش برسونم. ببینم واکنشش چیه. به پیشنهاداتم گوش میکنه؟ اگه نه، برنامه‌اش چیه؟

فقط اینکه ممکنه جانشین فرمانده با من همکاری نکنه و موفق نشم خامنه‌ای رو گیر بندازم.

اگه از طریق سپاه شکست خوردم، این پیشنهادات رو باید به طرق دیگه به گوشش برسونم. چون من باید هر چه زودتر بفهمم خامنه‌‌ای شایستگی این رو داره که امام من باشه یا نه. یکی از مطمئن‌ترین راه‌ها اعتصاب دسته‌جمعیه. پس اگه کسی میتونه در راه‌اندازی یه اعتصاب کمک کنه، ممنون میشم به من یه پیام مخفیانه بده (البته تنها در صورتی که نتونم از طریق سپاه به خامنه‌ای برسم).

امام کیست؟کلامحکمت مطلق
در کار کلام
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید