ویرگول
ورودثبت نام
آرزو کاکاوند
آرزو کاکاوند
خواندن ۳ دقیقه·۳ سال پیش

جملات تاکیدی برای جذب عشق، سلامتی و ثروت

اگر باور داشته باشید که ضمیر ناخودآگاه شما قادر به انجام کارهایی است که شما می خواهید، قطعا می توانید با ارسال پیام و تکرار عبارات تاکیدی ذهن خود را برای دست یافتن به آن آماده کنید. در این مطلب جملات تاکیدی برای جذب عشق، سلامتی و ثروت را برای شما آماده کردیم که می توانید با تکرار مکرر آنها در طول روز، سیگنال های مثبتی به ضمیر ناخودآگاه برای رسیدن به خواسته های خود ارسال نمایید.

جملات تاکیدی برای جذب عشق، سلامتی و ثروت

در اطرافتان افرادی را دیده اید که از شرایطشان ناراضی هستند و مدام در حال گله و شکایتند و از تنهایی، بی پولی و بیماری خود به خدا شکایت می کنند آنها با اینکار شرایط را برای خود سخت تر می کنند در حالیکه می توانند با اندکی باور و صبر شرایط خود را بهبود بخشند. در ادامه این مطلب جملات تاکیدی برای جذب عشق، سلامتی و ثروت را با شما به اشتراک می گذاریم.

جملات تاکیدی برای جذب عشق

شما هر چه برای کائنات ارسال نمایید کائنات همان را به سمت شما باز می گرداند. در صورتی که به فکر عشق و فردی می باشید که عاشقانه شما را بخواهد بهتر است آن را برای کائنات ارسال کنید و با تکرار جملات تاکیدی برای جذب عشق به کائنات بگویید که چه خواسته ای دارید. اگر به فردی عاشق و وفادار فکر می کنید سعی کنید ابتدا خودتان در زندگی روزانه عشق و وفاداری را به هستی و کائنات نشان دهید.

  • به یاری خدای درونم با کسی که هم فرکانس با من است ارتباط خواهم گرفت.
  • بودن با کسی که عاشقانه او را دوست دارم مرا بسیار خوشحال می کند.
  • زندگی با کسی که عاشقش هستم لیاقت من است.
  • من لایق یک زندگی آرامش بخش در کنار کسی که عاشقانه دوستش دارم هستم.
  • بزرگترین خوشبختی من وارد شدن عشقم به زندگیم است.

جملات تاکیدی برای جذب سلامتی

وقتی شما افکار و ذهن خود را به سمت افکار مثبت و رو به بهبود سلامتی سوق می دهید خودتان هم باور می کنید که سالم و سلامت هستید و این باعث می شود بدن شما عمل گرا شود و موارد و کارهایی را انجام می دهید که به سلامتی و حفظ آن کمک می کند. در قسمت پایین چند نمونه از جملات تاکیدی برای جذب سلامتی برای شما آورده شده.

  • برای سلامتی ام ارزش بسیاری قائل هستم.
  • تمام کائنات دست به کارند تا سلامتی من حفظ شود.
  • خدا که صاحب سلامتی است، آن را به من می دهد.
  • خدا که منشا هر چه حس خوب در دنیاست، آن را برایم به ارمغان می آورد.
  • خدا که مهربان است، با مهربانی اش همیشه سلامتی را حفظ می کند.
  • کاملا طبیعی است که جسم و روانم سالم هستند

جملات تاکیدی برای جذب ثروت

شما می توانید با ذکر جملات تاکیدی منحصر به فرد خود به خواسته هایتان همچون پول و ثروت دست یابید. شما می توانید با توجه به امور روزانه خود جملات تاکیدی برای جذب ثروت خود را بیابید و با تکرار آن ها سعی در جذب خواسته هایتان داشته باشید فقط کافیست باور داشته باشید.

  • هر روز ایده های شگفت انگیز برای ثروتمند شدن به ذهنم میرسه.
  • زندگی من از هر جهت در فراوانی و ثروت است.
  • همیشه پول فراوان از راه های مختلف وارد زندگی من می‌شود.
  • من همیشه تمام پول مورد نیازم را دارم.
  • من از نظر مالی در فراوانی هستم.
  • من همیشه در مورد پول و ثروت مثبت فکر می‌کنم.
  • من هر روز ثروتمند‌تر می‌شوم.من روی جذب ثروت تمرکز کردم.
عبارت تاکیدیجملات انگیزشی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید