ویرگول
ورودثبت نام
محمدکریمی
محمدکریمی
خواندن ۲ دقیقه·۱ سال پیش

تجربه همکاری با لندو

سلام امروز اومدم راجب تجربه ام از همکاری با لندو بگم براتون

روز اول درخواست مون خیلی درست و حسابی کارها جلو رفت گفتیم اقا اینا خیلی خوبن که :)))

تا رسیدیم به پیش پرداخت

پیش پرداخت رو که زدیم دیدیم عه وام نگرفته شده رو قسط بندی کردند !

مگه میشه ؟! وام نداده رو قسط بندی کردند برای ماه بعد

تماس گرفتم باهاشون گفتم این قضیه اش چطوریه ؟

گفت که این الان اینطوریه شما هر زمان کارتتو گرفتی شارژ کردی یه زنگ بزن تاریخ شو برات تغییر میدیم

گفتم عه باشه دستت درد نکنه از پشتیبانی تون :)

الان که بیست و یکم هستش من کارت دهم رسید دستم و شارژ کردم

زنگ زدم که تاریخ شو تغییر بدن ! گفت ما چنین چیزی نداریم 8 روز دیگه سررسیدتون هستش برو پرداخت کن وگرنه جریمه ات میکنیم ؟!!!!!

گفتم پس اون همه وعده و وعید چی شد ؟!!!!

گفت ما نگفتیم گفتم مگه ضبط مکالمه ندارید؟!

گفت چرا داریم زنگ بزن واحد شکایت ماهم زنگ زدیم به واحد شکایت ها :)))) واحد شورای حل اختلاف بود :)))

خلاصه سرتون رو درد نیارم گفتیم اقا این قضیه اس تکلیف چیه گفت معذرت میخوام همکارم اشتباهی گفته شما لطفا قسط تو پرداخت کن

گفتم خانم من شکایت دارم ! شما میگی اشتباه شده؟!

تاوان اشتباه همکارتو کی باید بده ؟من ؟ گفت اره دیگه همکاری کن :))

گفتیم باشه ضمانت دادیم فردا داستان درست میکنید برامون

در نتیجه وام 20 میلیونی در واقع به ما 15 میلیون دادن که با قسطی ماهی 1882 میشود توی 11 ماه مبلغ بیست میلیون و هفتصد هزار تومان

که با توجه به این شرایط این سایت نزول اسلامی بهتون میده به شدت که در واقع میشود 70 درصد سالیانه !!!

اگه زندگیتونو دوست دارید از این پولا وارد زندگیتون نکنید!!!

اینم از ربا و نزول اسلامی که لندو کارت دستش گرفته :)

من با شماره موباایل اصلی خودم وارد شدم که در صورتی لندو شکایت داشت این اجازه رو میدم به ویرگول که اطلاعات منو صد درصد در اختیار دوستان بگذارند

باشد که به راه راست هدایت شوند

یاعلی

لندولندوکارتوامخرید واموام غیربانکی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید