ویرگول
ورودثبت نام
Darya?
Darya?
خواندن ۲ دقیقه·۲ سال پیش

بشتابید که پست دومم منتشر کردم...

سلام به بروبچ با حال ویرگولی

خوانندگان: چه زود دختر خاله هم میشه.?

بالاخره امروز وقت شد که پست جدیدم را بنویسم. از همین اول بگم که می خوام درباره تجربه آشناییم با یک دوره مجازی بگم.

شاید اسم دوره بینهایت به گوشتان خورده باشه. من خودم حدود دو سال پیش با این دوره آشنا شدم.

طبیعتا اولین سوالی که به ذهن می رسه اینه که این دوره درباره چیه؟

خوانندگان: نه بابا . چشم بسته غیب گفتی.?

طبق تحقیقاتی که دانشمندان عزیز زحمتشو کشیدند? ،همه انسان ها با هر اعتقاداتی در دوره نوجونی این سوال براشون پیش میاد که چرا من به این دنیا اومدم؟ یا خدا کیه؟ یا ... . فکر کنم منظورمو گرفتید دیگه؟؟

و حالا این دوره در جواب به این سوالات هست. البته که فقط در موضوع خود شناسی و خدا شناسی محصور نمیشه و موضوعات اعتقادی دیگر هم در اون گفته میشه.

خوانندگان: ای خدااا. دیگه تو این دوره زمونه کی حوصله این چیز ها را داره؟ فکر کنم فقط به درد آخوندا بخوره.?

خب بذارید یخورده براتون بازار گرمی کنم.(= گولتون بزنم?)

از مهم ترین ویژگی های این دوره اینه که فقط برای دهه هشتادی ها هست. در واقع یکی از معدود جاهایی هست که برای این دهه ارزش قائل شده. به طور دقیق تر بخوام بگم فقط برای متولدین 80 تا 88 هست.

سوال: آیا این دوره پولیه؟ خیر؛ سوال بعد ...

آخرش چی میشه؟ اگه تا آخر دوره شرکت کنید ، جایزه های رنگی رنگی در انتظارتون هست.?

خوانندگان: انگار ما بچه مهدکودکی هستیم که می خود ما رو با ی مشت جایزه خر کنه.?

البته که مثل جایزه های مدرسه مداد ،پاک کن نیست .جایزه هاش خفن تر از این حرف هاس . اینقدر که خود منم بخاطره جایزه تو این دوره شرکت کردم.

خوانندگان: خب شاید تو ی آدم پولکی باشی.

حالا برای مثال عکس چندا تا از جایزه هاشون را براتون می ذارم.



من خودم اینو برنده شدم.
من خودم اینو برنده شدم.

خب دوستان عزیز امیدوارم قانع شده باشید که برید تو این دوره شرکت کنید.

خوانندگان: شتر بیند در خواب پنبه دانه.?

راستش من برای بار اول هست که می خوام ی چیز را به دیگران معرفی و تشویق کنم. اگر به نظرتون دوره کسل کننده اومد بدونید که بخاطر طرز معرفی من بوده نه خود دوره. حتما به سایت دوره سر بزنید و خودتون دربارش تحقیق کنید.

  • راستی پاسخگوی شما به هر سوالی در این زمینه هستم. ☺️

پ.ن: اگه ی وقت خدای نکرده ثبت نام کردید در قسمت کد معرف عدد«1064785» را وارد کنید.

خوانندگان: معلوم نیست بابت هر نفر چقدر به جیب می زنه؟؟?
























بینهایتدوره مجازیتو عید چه حرکتی بزنم؟
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید