ویرگول
ورودثبت نام
Hesam133
Hesam133
خواندن ۱ دقیقه·۱۳ روز پیش

صحرا گردی ارباب

سلام بابای خوبم،سلام دورت بگردم تا الان چقدر بی غیرت شدیم که شما منتظر 313نفر یاری و داری توی صحرای غیبت قدم می زنی و می فرمایید: کیست که منه مهدی رو یاری کنه. چقدر بی غیرت شدیم که تو سختیا یادت می کنیم و چقدر بی وجدان شدیم که تو خوشی ها نامی ازت نمی بریم آدم های خوب وقتی یک قدم ظهورت رو جلو می ندازن از آن ور آدم های نادرست با کارهاشون ۱۰ قدم ظهور شما رو به تاخیر می ندازن آقاجان میشه پرونده ی اعمال منو نگاه نکنی دارم شرمنده می شم کمی بهم وقتی بده تا خودم رو برای شما آماده کنم گذشته گان ظهور شما رو به تاخیر انداختند اما ما می خواهیم ظهور کنی که آیندگان از این نعمت بزرگ استفاده کنند دلم می خواد توی همین جونیم بیای تا بتونم پا به پایه شما در راه حق مبارزه کنم و قدم به میدان جنگ بردارم ما شیعیان و کسانی که داریم این متن را می خوانیم به شما قول می دهیم جواب شما که می فرمایید کیست من مهدی را یاری کند. یک صدا بگوییم ما نوکران شما

مهدی است بر همه عالم کلید باب نجات به داد مهدی زهرا صلوات.

ما فرزندان ایرانیم🇮🇷🇮🇷🇮🇷

بی غیرتظهور تاخیرمهدی یاریمی‌فرمایید کیست
عاشق ارباب مهدی صاحب الزمان بابای مهربانم
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید