ویرگول
ورودثبت نام
Helia
Helia
خواندن ۱ دقیقه·۱۰ ماه پیش

قبل تحصیل در شهر دیگر

یه چیزی رو همین اول بگم به نظر من این فرصت جذاب و از دست ندین چون خودش شروع کلی فرصت دیگست ??



یکم حرف دلی از خودم

اسم من هلیاست امسال تازه کنکور دادم و کرمان زندگی میکنم ورزش رو خیلی دوست دارم و ورزشای مختلفی رو امتحان کردم اما از نقاشی بدم میاد راستش هیچ استعدادی هم در نقاشی ندارم اما خواهرم خیلی تو نقاشی ماهره منو خواهرم تقریبا تو وجه اشتراک صفریم اما مکمل های خوبی هستیم تو آشپزی بهتره اصلا سراغ من نیاید چون آخرش یا خونه آتیش میگیره یا خودم خلاصه که ترجیح میدم موقع آشپزی از همون اول خواهرمو صدا کنم و بسپارم به خودش تا آسیب جانی و مالی به کسی وارد نشه

حالا بریم سراغ اینکه چرا تصمیم گرفتم یهو از کرمان برم تبریز

شاید بگید اقوام اونجا هستن باید بگم خیر

شاید بگید زبان و فرهنگ مردم اونجا رو عین کف دستم میشناسم بازم باید بگم خیر تا حالا اونجا نرفتم

دو تا دلیل پیش خودم دارم

1. مستقل بشم اونم جایی که حتی زبان محلی شون رو بلد نیستم تا بتونم چیزای بیشتری یاد بگیرم


2. برف در یک کلام ?

خلاصه بگم تقریبا به هرکی میگم میگه نه چه کاریه راه دور زبان متفاوت فرهنگ کلا متفاوته آب و هوا و هزار و یک دلیل برام میارن که نرم ولی من دو دلیل برای رفتن دارم که برم بنظرتون خوشبخت میشم ؟؟؟؟??






نقاشیآشپزیحرف دلیتجربه خودم
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید