ویرگول
ورودثبت نام
نازنین
نازنین
خواندن ۱ دقیقه·۵ روز پیش

گفتم غم تو دارم

گفتم غم تو دارم گفتا غم سرآید...

این شعر حافظ رو خیلی دوست دارم

امروز دیدم آهنگش رو محمد معتمدی خونده. چقد زیبا و دلنشینه

یه آهنگ عاشقانه واقعی

میتونید از سایت آیتونز گوش کنید


___♬♫♪♬♫♪♬♫♪♬♫♪___

گفتم غم تو دارم گفتا غمت سرآید

گفتم که ماه من شو گفتا اگر برآید

گفتم ز مهر ورزان رسم وفا بیاموز

گفتا ز خوبرویان این کار کمتر آید

گفتم که بر خیالت، راه نظر ببندم

گفتا که شب رو است او از راه دیگر آید

گفتم خوشا هوایی کز باد صبح خیزد

گفتا خنک نسیمی کز کوی دلبر آید

گفتم که نوش لعلت ما را به آرزو کشت

گفتا تو بندگی کن کو بنده پرور آید

گفتم دل رحیمت کی عزم صلح دارد

گفتا نگوی با کس تا وقت آن درآید

گفتم زمان عشرت دیدی که چون سرآمد

گفتا خموش حافظ کاین غصه هم سر آید

___♬♫♪♬♫♪♬♫♪♬♫♪___


محمد معتمدیگفتم غم تو دارمگفتا غمت سرآیدایتونز
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید